rider-banner-icon
  • Makarna
  • Express Teslimat

Macarena Makarna

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Balkan Cd. 71/B Tepebaşı
...k15.06.2026Farklı bir tattı kötü değildi iyidi
...k12.06.2026Ekstra secenek olarak mantar secenigi olmamasına rağmen makarnamı mantarlı hazırlamışlar ilginize çok teşekkür ederim. Harikasınız. Kesinlikle tavsiiyeee
...ı10.06.2026lezzet harika
...r06.06.2026Dumanı üzerinde geldi afiyetle yedim. Notumu dikkate aldıkları ve hediye için de teşekkür ederim :)
...n01.06.2026Makarna çok güzeldi porsiyonları da gayet büyük ve yeterliydi. Ellerinize sağlık
...n30.05.2026notlara sizin kadar dikkat eden başka bir işletme görmedim her şey mükemmel elinize emeğinize sağlık
...t31.05.2026yemek sıcak ve itinalı paketlenmiş şekilde geldi tadı da gayet lezzetli elinize sağlık
...m31.05.2026elleriniza sağlık, cok lezzetli
...l26.05.2026Çok iyi. Diğer markaların 3-4 katı et var lezzeti de kesinlikle daha iyi daha hiç pişman olmadım
...k24.05.2026her zamanki gibi çok lezzetlü şaşırtmadı
...l24.05.2026Notlara dikkat eden lezzetiyle de keyif veren güzel işletme
...n17.05.2026Tüm notlar eksiksiz yerine getiriliyor, tad zaten mükemmel, şu speciallerden iyi makarna yemedim daha hiç
...n14.05.2026tüm notlarım eskiksiz ve fazlasıyla yerine getirilmşti teşekkürler
...r08.05.2026Eskişehirdeki makarnacilar arasinda en iyisi oldugunu düşünüyorum
...ı02.05.2026Geç gelmesine rağmen sıcacık ve yine çok lezzetliydi ama turşu ikramlarını özledik
...k21.04.2026Cok güzeldi
...k30.03.2026Köri soslu mantarlı makarna süper ama tavuklarında bir problem var gibiydi. Lıtfen dondan açıyorsanız buzdolabının normal gözünde yarım saatten fazla bekletmeyin yoksa kokuyor sayın şef. Teşekkürler.
...r30.03.2026Çok lezzetliydi sıcak geldi emeğinize sağlık
...u29.03.2026notlara dikkat ediyorlar tadı çok güzeldi ve ikram da çok tatlı çok teşekkürler :)
...w28.03.2026bayıldım. sosu boldu özellikle ona bayıldım. ikram için teşekkür ederim
...r27.03.2026Küçük hediyeleri için teşekkür ederim çok da lezzetli doyurucu
...i27.03.2026Her seferinde çok sıcak ve dolu dolu geliyor. Bu sefer tavuksuz istedim ve tavuksuz bol mantarlı gönderdiler, çok iyiydi 👌🏼
...r24.03.2026çok çok çok seviyorum sizi❤❤ lezzeti herşeyi çok güzel, tertemiz bir işletme daha ne olsun
...M24.03.2026efsane makarnacı diğer restorantları dedim denemez olaydım tüm ürünler kaliteli ve lezzetli ✌🏿 notlaradanayrıca dikkat ediliyor
...ş23.03.2026Sipariş hızlı geldi, paket özenle hazırlanmıştı. Ayrıca notlar çok tatlıydı! Teşekkür ederim.
...n17.03.2026yanındaki hediye icin teşekkürler sıcak geldi
...ı12.03.2026eskişehir'de bir makarnacıdan yediğim en iyi tavuktu, makarna da baymadı veya tıkamadı. gayet lezzetli ve porsiyon yeterliydi. ikramlar için teşekkürler:)
...ş10.03.2026Çok doyurucu biraz geç gelmesine rağmen yinede sıcacıktı
...ş07.03.2026Tavuk Ve Makarna Oldukça Lezzetliydi İkram İçinde Ayrıca Teşekkürler
...k04.03.2026Hayatımda yediğim en iyi makarnaydı hızlı geldi fiyat olarak çok uygun
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: melike.zegrek@hs01.kep.tr

MERSIS No: