rider-banner-icon
  • Salata
  • Pizza
  • Tavuk
  • Makarna
  • Express Teslimat

Pasta Del Capo

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Porsuk Bulvarı No:21/A
...r18.06.2026Bu adamlar bu işin vakkosu Hermesi. Aşırı acı geldi yemek sanırım biberler çok acıydı ilk defa böyle geldi
...n13.06.2026kuponların tükenmemesi dileğiyle 😂
...m13.06.2026Yemek güzeldi fakat bir siparişte servis geliyor birinde gelmiyor birinde hamburger ekmeği oluyor öbüründe normal ekmek ?
...r12.06.2026Gerçekten lezzetli ve her bakımdan doyurucu bir tık pahalı onun dışında her leu iyi
...r12.06.2026Yemek o kadar efsaneki biraz geç gelmesine rağmen düşük puan veremiyorsun gerçekten ellerinize sağlık
...r07.06.2026Gerçekten her şey çok lezzetliydi her şey özenle hazırlanmıştı salatanın bile taze olduğu hissediliyordu ellerinize sağlık
...r05.06.2026nota dikkat ettiğiniz için çok teşekkür ederim
...t02.06.2026Diğer firmalara taş çıkarır, gayet güzel. Tavuk için gramaj ekleme seçeneğini de bir değerlendirin derim.
...z29.05.2026Tadı çok iyi lakin fiyatlandirma çok saçma, chili soslu 360tl ilen körili neden 500 tl ? Tavuk ayni tavuk tek farki sos, veya BBQ neden 470 tl ? sosun maliyeti 130 tl olamaz, fiyatlar hariç mükemmmel
...n25.05.2026Sürekli sipariş verdiğim bir yer. Açıkçası spordan sonra çok iyi gidiyor
...ş17.05.2026Nota önem veriyorlar ve çok lezzetliydi ellerinize sağlık tekrar yiyeceğim mutlaka
...v17.05.2026burası çok güzel
...I15.05.2026paketlemesi cok iyi, tavuğun kendisi de sosu da harikaydi hep burdan yerim artık
...k11.05.2026joker den söylememe rağmen,o kadar güzel, sıcak,paketleme özenli ve hızlıydı ko,böyle esnaflara çok seviyorum,ellerinize sağlık...
...n10.05.2026Bilindik markadan çok daha iyi olmuşsunuz tavuğun sosu miktarı makarna da aynı şekilde hepsi çok yerinde ve lezzetli
...ç06.05.2026hep böyle kalın bence 🩷 çok lezzetli çok sıcacık ve çok doyurucu
...ç05.05.2026çok lezzetli çok doyurucuydu ellerinize sağlık 🌸sıcacık geldi
...ş21.04.2026Mükemmel kelimesinin restoran olmuş hali. Servis, paketleme, lezzet ve en önemlisi hijyen harika! Kesinlikle çok acı sevenlere tavsiye ediyorum. Saygılarımla
...r19.04.2026Sıcak ve lezzetli, porsiyonlar doyurucu. Elinize sağlık
...A15.04.2026kesinlikle kaliteli ve doyurucuydu
...k09.04.2026süperdi porsiyonlar da çok iyiydi
...z05.04.2026notlara dikkat ediyorlar çok başarılı işletme
...n03.04.2026Süperdi
...ç30.03.2026miktar olarak doyurucu,lezzetli,servis kapları özenli .çok beğendim .
...ç30.03.2026çok lezzetli çok doyurucu bir mönü olmuş elinize sağlık olsun 🌺tatlı acı sos ve karamelize biberler ,soğan tavuğa çok yakışmış
...a26.03.2026siparişim lezzetliydi sadece tuzu azdı . elinize sağlık sizi tekrar tercih edeceğim ..
...İ24.03.2026herşey lezzetliydi tavuk ve makarna sıcaktı herşey için teşekkürler
...z24.03.2026notları dikkate aldığınız için teşekkürler, harikasınız 😍
...n18.03.2026Tam bir fiyat performans yemeği.
...n28.02.2026İlk kez denedim çok beğendim araba kokusu çok iyi düşünülmüş teşekkür ederim tavuk biraz tuzlu geldi bana ama güzeldi ve ilk geldiğinde kaynardı resmen sıcacıktı her şey 10 numara tuzlu olmadı hariç
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0022:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0590126608800001