- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Restaurant Delivery
Özsüt
Özsüt Ratings & Reviews
...z
1 week ago
sımsıcak mis gibi ellerinize saglık
- Elmalı Kurabiye (kg)1.265 TL
...s
2 months ago
muhteşem
...z
2 months ago
notumu dikkate alıp kendi notuymuş gibi tatlı ve özenle hazırlayan arkadaşa çok teşekkür ederim paketleme özenliydi kurye arkadaşın zamanlaması efsaneydi ilgisine ayrıca teşekkür ederim iyiki varsınız
- Balım Pasta (Adet)500 TL
...n
3 months ago
Tesekkur ederiz gayet tazeymis kurye arkadasa da tesekkurler adres karisikligini cozmedeki sabrı icin
- Karaorman Vişneli Yaş Pasta (Bütün)1.750 TL
...n
4 months ago
Lezzet standart, şaşırtmıyor, bravo. Seramik kasede gönderiyorlar bazı ürünleri. Güveniyoruz. Teslimat hep zamanında oldu. Tşk.
...t
5 months ago
Taze ve güzeldi. Ama fiyatı artmış, indirimli olursa alınır yoksa çok pahalı.
...i
9 months ago
tortilla aşırı lezsetsizdi bence içine biseyler eklenebilir, tatlı porsiyon ve lezzet olarak harikaydi
...u
9 months ago
yorumun üste gözükmesi için 5 Yıldız verdim normalde 1 Yıldız bile etmez gelen omlet pişmemişti oldukça cıvıktı aynı şekilde haşlanmış yumurtalarda öyleydi söğüş tabağı için tuz vs hiçbirşey yoktu
...n
10 months ago
Söylenecek bişey yok özsüt farkı. çok teşekkürler🙏
...r
11 months ago
Tlf. Görüştüğümüz arkadaşımızın İlgili ve alakasına çok çok teşekkür ederiz. Pasta değişiminde extra ikramınız için ayrıca teşekkürler. Kolay gelsin herkese
...ç
6 months ago
sütlaç ve kazandibi mükemmel, trilece berbat ötesi
...z
1 year ago
pastalar yan yatmis, sekilleri bozulmus ve hafif dagilmisti. bedava veriyorsunuz sanki, dunya para veriyoruz, hizmet sifir. Sevmiyorsaniz yapmayin isinizi. baskasi yapar hakkiyla
...ş
7 months ago
..
...a
3 days ago
Özel gün için söylediğim frambuazlı pastanın içi buzlu olarak geldi. Donmuş market pastası gibiydi. Özsüt kalitesine yakışmadı. Müşteri temsilcisi üzerinden de malesef yardımcı olunmadı.
...U
4 days ago
Pasta iyi değildi, sanırım sıcaktan…
- Peynirli Oval Poğaça Porsiyon200 TL
- Patatesli Ay Poğaça Porsiyon200 TL
...n
4 months ago
Çikolata vasattı, bademli beyaz çikolataların bademler kesinlikle bayattı. Diğer aldıklarım idare ederdi. Özellikle çikolata hayal kırıklığı...
- Lava Kek400 TL
...u
6 days ago
BAYAT VE DAĞILMIŞ BİR PASTA! BİR DAHA YEMEK SEPETİNDEN VE ÖZSÜTTEN SİPARİŞ VERMEM KİMSEYEDE ÖNERMİYORUM
...ı
2 weeks ago
pizzalar cok lezzetsiz ve kalindi. barbeku tavuklu pizzada tavuklar butun parca halindeydi. ilk defa margarita pizzanin ustunde yesillik gordum
...n
3 months ago
Yazanların hepsi yoktu
- Pancake200 TL
...k
10 months ago
Keşke taze pasta gönderseydiniz misafirlerimin hiç birisi yemedi bayattı pasta rezil oldum sayenizde
...y
11 months ago
Ekşimiş pastayı yollamışsınız Ozsutten ilkndefa boyle birsey oldu Nasil böyle bir ürünü yollaya biliyorsunuz
...r
5 months ago
asla istedikleri parayı karşılayamıyor ayıptır tramisu istedim 3 çatalla biterdi kimse yanlış anlamasın da kimse sokakta toplamiyor parayı
...ş
6 months ago
Bu işi artık yapmak istemiyorsanız kapatın gitsin. Yediğim aşure kesinlikle aşure değildi muhallebe üzerine fındık ceviz üzüm konulmuş gibi rezalet bir tatlıydı. Bir da özsüt mü asla !
...r
7 months ago
İstediğim pasta kalmayıp telefonda geçersiz gerekçeleriyle üstüne bir de başka istediğim pastayı da yanlış anlayıp başka pasta göndermişler büyük rezillik başarılarının devamını dilerim ÖZSÜT 👏
...z
8 months ago
Muzlu pastanın içinde muz yok? Hemde hiç yok! nasıl başardıysanız.. görseldeki ürünle alakası yok..

