rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Holââ Waffle Coffee

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Rize Sk. No:1
...k07.06.2026her zaman söyledigim yer gene çok iyiydi teşekkür ederim
...a25.05.2026Yediğimiz en mükemmel san sebastian , çikolatası Belçika çikolatası gibi asla çok şekerli değil kendisi ve kıvamı da inanılmazzz güzel . müdavimi olabiliriz artık
...k25.05.2026Lezzet harika ellerinize sağlık . sadece kurye olarak navigasyon kullanmayı bilmeyen arkadaşlara destek verilmeli naçizane önerim yemek sepeti
...t20.05.2026gerçekten ömrü hayatımda yediğim en güzel san Sebastian çikolatatssi bogmuyo tam kıvamında
...z16.05.2026Elinize kolunuza emeğinize sağlık. Çok ama çok beğendim, beğendik. Yeriniz var mı acaba? Bir de yerinizde yemek isteriz. Google’dan baktık fakat bulamadık :(
...Ğ14.02.2026tatlılarına bayıldık hiç böyle beklemiyodum ilk defa şipariş verdim geç geldi biraz ama kurye bulunamadığı içinmiş. cafe’i aradım hanfendi açıkladı gönderdiğiniz hediyeye de teşekkür ediyorum
...a26.01.2026san sebastian aldım gerçekten çok taze ve çok güzeldi bayıldık yerken💓💓
...l20.01.2026❤️
...l22.12.2025güzel çikolatali olani tavsiye ederim
...R14.12.2025Yumuşaklığı, peynirin kıvamı, çikolatanın tadı ve akışkanlığı efsaneydi.Kesinlikle denenmeli 😍
...n05.12.2025Tatlı harikaydı yediğim yerlerde çikolatası çok bayardı ama bunun ki aşırı dengeli ve baymıyo ellerinize sağlık 🌸❤️
....04.12.2025İlginiz için teşekkür ederim
...z25.11.2025harika taptaze lezzetli bir Sebastian dı.
...r19.11.2025herzman sipariş verdiğim yer cidden çok güzel herşeyi
...z12.11.2025harika bir sansebastian cheesecake yedim bol çikolata soslu tam boyut süperr🤗👌👌
...u22.10.2025San sebastian söyledik.Hala o ilk yediğim efsane tadı aldım.Fakat sanki porsiyonlar küçülmüş gibi geldi
...n20.10.2025çok lezzetli idi ellerinize sağlık
...e17.06.2026Yediğin en güzel san sebastian, sık sık da buradan sipariş veririm ancak bu sefer çikolata sosu normalden bayağı az olmuş. Tatlının %70ini sade yemiş olduk.
...a28.05.2026Üstüne koyulan çikolata miktarı ve tadı her şeyi çok çok iyi ama bask cheesecake küçük biraz daha büyük dilim şeklinde sunulsa daha iyi olur
...a28.05.2026Lezzet ve porsiyon olarak iyi ama yanık kısımları lütfen koymayın waffle içine ( çok yanık parça yoktu sadece 2-3 adet) onları çıkarttım. Çikolataların lezzeti waffle ın da inanılmaz
...a03.03.2026tatları çok güzel olsa da parçalanmış ve sosları her yere bulaşmıştı :(
...k17.03.2026Bu fiyata göre porsiyonu gerçekten çok az kabın yarısı doluydu
...k09.03.2026Porsiyon çok az kovanın yarısı dolu
...ç27.01.2026neden bu kadar yüksek puan almış anlayamadım. bask cheesecake’in üzerine döktüğünüz çikolata çok kötü, kahve de aynı şekilde
...u22.01.2026Parçalanmış halde geldiler maalesef
...ş10.06.2026Hayatımda gördüğüm en cimri waffle bir bardakta toplam 1 çilek anca vardır o kadar ince ve minik dilimlemeyyi naısl başardınız
...r17.02.2026Hep burdan söylüyorum beğeniyorum ama son bi kaç defadır çok dağılmış ve porsiyon küçülmüş şekilde geliyor
...a29.01.2026Çok çiğdi pişmemiş gibiydi resmen
...n25.06.2025Birden çok kez sipariş verdiğimiz bir yerdi bu sefer memnun kalmadık kek çok pişmişti orijinaline yakın bir tad asla değil :(
...z24.05.2026Ne çatal var ne bıçak peçete yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: