rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Osman Usta Ev Yemekleri

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
138. Sk. 8
...r03.04.2026Paketleme özenliydi Çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...n23.02.2026ellerine sağlık.
...r08.02.2026Bayıldım🥰🥰
...n27.12.2025süper..ellerinize sağlık..hem bol..hem lexzryli
...n24.11.2025Güzeldi sıcak geldi.
...R10.11.2025YEMEKLER ÇOK LEZZETLİYDİ. ELLERİNİZE SAĞLIK.
...n30.10.2025Sıcak geldi. İyiydi. Nohutlar biraz daha fazla olabilirdi belki ama yine de yeterliydi. Teşekkürler.
...n29.10.2025Sıcak şekilde geldi. Beğendim lezzetliydi. Teşekkürler.
...r28.10.2025Notları dikkate alıp ekmeği bol gönderdiğiniz için teşekkür ederim
...r28.10.2025Notları dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim
...T23.10.2025çok güzeldi
...a12.07.2025Bir tık yağlıydı, onun dışında gayet iyi
...n16.12.2025Çok yağlı
...n27.11.2025Sizden sürekli sipariş veriyorum şu an yeni bir sipariş verdim ama gelen kurye oturduğum yere TC kimlik numarası vermediği için içeriye giriş yapmıyor böyle kuryelerle çalışmayın
...n19.08.2025mükemmel lezzet.bu sıcaklarda nane aromasıyla içimizi ferahlatıyor.resmen açık ayranın bağımlısı oldum
...i14.05.2026Kurye bir not olmamasına rağmen saat nedeniyle aradı. Teşekkürler. Fakat Pilav çok beklemiş. Bir de mikrodalgaya atmışlar. Çok kötü. Tavuk ciğer de lezzetsizdi. Bence.
...ç04.08.2025Doyurucu ve lezzetliydi.
...e16.02.2026The food is taking too long to come
...ı12.05.2026İçi pişmemişti sertti üzüldüm..
...R09.05.2026tavsiye etmiyorum
...n26.04.2026pilav üstü çiğer istedik sağolsunlar tam bir saat sonra geldi buz gibi olmuş bile yanında ne turşu ne keçap hic birşey yoktu birtane patetes iki üç tane ciğer sözde 100 gr çiğer yazıyo menüde berbat
...k26.04.2026Allah günah yazmasın ama hayatımda bu kadar kötü bir yemek yemedim yani elle tutulur sadece bir cacık vardı onun haricinde gerçekten verilen paraya yazık günah
...i01.04.2026sunum rezil lezzet yok (not dikkate alınmamış) 1 parça ekmek koymak zarar ettirmez
...p23.02.2026Duble söyledım rezalet duble değil kedi yemi mubarek acayip az tavugun gramajı yanı şu mubarek ayda Allah bogazınızdan geçırmez yapmayın orada yazdıgınız koyun
...a02.02.2026Tat olarak iyiydi ince sarmıştı fakat hiçbir şekilde fiyat performansı değil çocuk porsiyonu gibi porsiyon yapmışlar 1 saat anca geldi
...r30.11.2025yemekler kötüydü eski yemeği ısıtmışlar göndermişlerdi siparişleri eksik gönderiyorlar
...i30.10.2025buz gibiydi çok çiğ ve sertti ki 400 gram demek saçmalık olur
...t22.10.2025Yorumları aldandım ama hiç güzel değildi tatsız tuzsuz yiyemedik bile
...b10.08.2025300 gram pilav yazıyor bir porsiyon da ben 1.5 porsiyon sipariş ediyorum 150 gram pilav geliyor ayıp
...ş17.07.2025yemek bozuktu sanırım yediğimiz den beri hastayız
Sunday07:3007:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: zeliha.sahin.4@hs01.kep.tr

MERSIS No: