rider-banner-icon
  • Dessert
  • Toast & Sandwich
  • Express Delivery

Picoco Sandwich

Express
Rating 4.2 out of 5 stars, 100+ reviews
Marmara Cd. 31a
...T6/19/2026Sasirtti, begendim, guzeldi.
...y6/14/2026Bol malzemeli. Bravo!
...l5/31/2026Değişik güzel
...l5/25/2026Hızlı gönderim lezzetli 👌 çok teşekkür ederim
...k5/25/2026Çok iyi
...ü4/26/2026Harika sandviç her zaman söylüyorum çok alıştım çok lezzetli
...z4/14/2026her zamanki gibi dolu dolu kocaman bir sandviçti doymamak imkansız yarısını kahvaltıda yarısını öğlen yedim elinize sağlıkkkkk.
...r4/9/2026leziz
...y4/6/2026Olağan üstü güzeldi hiç bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim
...n3/16/2026her zaman 5 star
...a3/12/2026teşekkürler
...d3/7/2026pesto sosu olmasa daha iyi !
...n3/1/2026Ekmek çok tazeydi, içindeki malzemeler de taze ve boldu. Çok doyurucu ve inanılmaz lezzetliyidi. Kesinlikle tavsiye ederim.
...ş2/23/2026Geç saate söylememe rağmen ürünler taze ve lezzetli geldi ekmek çıtır çıtır çok güzeldi tek kelime ile süpersinizzzz
...r2/23/2026EKMEĞİ MALZEMELERİ TEMİZ VE LEZZETLİYDİ PAKETLEME BAŞARILIYDI İŞLETMEYİ TEBRİK EDERİM
...ş2/19/2026Melzemeler çok taze ve lezzetli ekmek muhteşem
...z6/24/2026diş köklerim sızlıyor ekmeği koparıp yiyebilmek için lütfen tazelik kontrolü sağlayın iç malzemesi kaliteli ama az.. bir bagete 4 ince üçgen kaşar dilimi yani 1 bagete 2 tam dilim..
...ç6/20/2026Tadı lezzetliydi peynir miktarı biraz daha fazla olabilirdi. O yüzden bir puan kırdım ama tekrardan sipariş vereceğim . Ellerinize sağlık
...u5/8/2026Ege sandviçte pesto sos eksikti onun dışında gayet lezzetliydi
...i5/1/2026Tost soğuk geldi. Sandwich iyiydi
...N4/24/2026Rus salatası iyi değildi ama diğer herşey çok güzeldi
...k3/28/2026Sandviç güzel tamam ona diyecek bir şey yok ekmeği malzemesi hepsi iyi elinize de sağlık ama neden bu kadar geç geldi? Söğütlüceşme metrobüsün oradayım. Gayet merkezi yerdeyim. 1 saatte geldi.
...k3/19/2026Yorumlar dikkate alınmıyor
...k5/8/2026Avokadolu yumurtalı sandviç söylemiştim. Avokadolar olgunlaşmamıştı. Kıtır kıtır salatalık gibi yedim. Daha önceki siparişimde malzeme de daha fazlaydı ekmek arası roka yemiş oldum.
...n5/1/2026Sandwichi 2ye bolmeden once keske ilk malzemeleri koysaydiniz cunku 1 tanesinde sadece marul ve tek dilim ince et vardi. Tam olan sandwich guzeldi
...Y3/1/2026Ekmeği çok güzel fakat malzeme miktarı oldukça az, doyurucu değil maalesef. Malzemeleri göz önünde bulundurunca fiyatı yüksek.
...r5/6/2026İçi daha dolu olmalı puan kırmıyorum
...r4/26/2026efsoooo sadece malzeme miktari artmali bence fiyatina gore biraz az dolu ici
...m6/10/20262 sandviç söyledim 1'i elime ulaştı. Çok mühim değil ancak dikkatli olmanızda fayda var. Selamlar
...ç6/16/2026Sandviç'ten bir lokma alırken ilk ısırdığımız şey ekmektir. Ekmek bayatsa içindekinin tadını alamaz insan. Hem ekmek hem de simit kayış gibiydi. Çıtır olsalardı 5 yıldız!
Monday,Tuesday,Wednesday08:0018:00

Restaurant information

KEP Address: veysel.demirtas.1@hs09.kep.tr

MERSIS number: