- Döner
- Restoran Teslimatlı
Hot Döner
Hot Döner Değerlendirmeler
...n
4 Gün Önce
Harika çok lezzetliydi elinize sağlık
...v
6 Gün Önce
Sıcaklığı hizmeti herşey müthiş
...i
1 Hafta Önce
her sipariş verdiğimde inanılmaz hızlı geliyor tadi fena değil bölgedeki en iyisi olabilir
- Tavuk Maxi Dürüm (45 cm.)350 TL
...i
2 Hafta Önce
cidden Burhaniye'de en hızlı sipariş getiren yer olabilir
- Tavuk Maxi Dürüm (45 cm.)350 TL
...i
1 Ay Önce
gerçekten hızlı geliyor tadıda fena degil
- Tavuk Maxi Dürüm (45 cm.)350 TL
...n
2 Ay Önce
Lezzetli ve sıcak tı kurye de siparişi cok hizli getirdi
...ş
8 Ay Önce
Yemek çok sıcak geldi güzeldi
...k
8 Ay Önce
Paketleme çok iyiydi, dürümler sicak geldi ve çok tazeydi.
- 3+1 Tavuk Midi Dürüm840 TL
...z
9 Ay Önce
yanlış gelen siparişimin doğrusunu sorgusuz yeniden getirdiler. helal olsun.
- Et Jumbo Dürüm460 TL
...l
10 Ay Önce
Gayet lezzetli,doyurucu ve hızlıydı..
- Tavuk İskender400 TL
- Lavaş30 TL
- Patates Tabagı Büyük140 TL
...a
11 Ay Önce
Bir dürüm vejeteryan yiyecek diye Tavuksuz olsun dedik ona koyulmayan tavuğu paket Yapmışsınız. İnsan Evladısınız. İnsanın dibisiniz. Umarım Kazancınız bol olur.
- 3+1 Tavuk Maxi Dürüm (45 cm.)1.050 TL
...y
11 Ay Önce
Son siparişim mükemmeldi , teşekurler
- Tavuk Maxi Dürüm (45 cm.)350 TL
...ş
1 Yıl Önce
donerin kalitesi çok guzeldi.kurye abi çok anlayışlıydi,donerim hizli ve guvenli bi sekilde gelmisti
...n
1 Hafta Önce
tadi gayet lezzetliydi ama 1 saatte geldi siparis ise gidecez yahuuu
- Yemeksepeti Özel Menü374 TL
...i
7 Ay Önce
yufka kötüydü, sos da garip yani normal aç kalınca yerim
...v
8 Ay Önce
Biraz souk ve sosu azdı 4,5 ay önce 175 tl olan şey 300 tl biraz fazla geride kalan her şey iyiydi
...v
8 Ay Önce
175 den 300 e cok fazla pahalı eskisi kadar soslu ve sıçak değil ama güzel tadını koruyor
...k
11 Ay Önce
Vasat bir ürün ve sunum
...k
1 Ay Önce
Çok kuruydu
...v
6 Ay Önce
Cok pahalı
...v
7 Ay Önce
Malzemesi ve sosu azdı soukdu
...r
1 Ay Önce
Rezalet...
...r
5 Ay Önce
Ekmekler resmen parçalanıyordu döneri 80 gr yaptırmamıza rağmen içinde döner aradık sadece turşu ketçap basılmış hayatım boyunca yedığim en lezzetsiz en kötü dönerdi ve buz gibi geldi
...u
5 Ay Önce
Doner hamurgibidi
...n
6 Ay Önce
ilk defa pilavlar kıtırdı ve buz gibiydi hiç memnun kalmadım
...c
9 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü iskender et et değil resmen
...r
10 Ay Önce
Döner soğuktu patatesler poşete dökülmüş kolaya yapışmış kola yağ içinde daha önceki siparişim kuruldu gitgide kötü oluyor artık sipariş vermem kesinlikle
...L
11 Ay Önce
Kusura bakmayın da ekmek ve sostan başka bir şey yemedik. Etin tadı nasıl anlayamadık bile.
...r
11 Ay Önce
Lavaş çok kalın be hamur gibi hiç tat yok lezzet bozulmuş
...r
5 Ay Önce
Yemek 1 buçuk saatte geldi. Restorani arıyorum motor bozuldu diyor. kurye geliyor benzin bitti diyor. bu ilk defa da olmuyor Burhaniyenin başı sonu yürüyerek 1 buçuk saat


