rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Kahve Dünyası

KAPALI
TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
İsmet İnönü Cad. Kanatlı Alışveriş Merkezi No:57 K:Zemin D:1-2*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...t26.05.2026mük
...z25.05.2026Vişne çikolata dondurma uyumu şahane
...i23.05.2026Ürün kaliteli.Herşey planlandığı gibiydi.
...n07.04.2026Benim için özel bir günün özel bir siparişiydi, herşey gayet güzeldi.Teşekkür ediyorum...
...n01.03.2026gayet guzeldi kuponla birlikte uyguna geldi.
...n22.02.2026Kahve dünyası kalitesi diye bir şey var
...n22.02.2026Benim için çok nostaljik bir siparişti iyi ki varsınız
...w16.02.2026süperdi
...ı06.08.2025Türk kahvesini sert sevmeyen arkadaşlar az koysun
...a25.04.2026siparişim eksik
...a30.03.2026Eksik geldi sipariş
...r29.03.2026servis istememe ragmen yine gonderilmedi elimle mi yiyecegim arkadaslar ben bunu? pecete bile gonderilmemisti, teslimat 40 dk da falan teslim edildi belki yogunluk vardir diye ona bir sey demeyecegim
...r22.03.2026pecete ve kasik yoktu kahve sicak poric soguk geldi
...r01.01.2026Fıstıklı latteler istediğim gibi bol fıstıklıydı ama resmen yarımdı 2-3 yudumda bitti ve smoothie söylemiştik ama pipet yoktu zar zor içtik sağolun
...z18.06.2026Kahve 45 dakika da geldi 5 dakikalık yoldan ve sıcak kahve istedim hiçbir sıcaklığı kalmamış soğuğa dönmüş bir kahve elimde şu anda
...t13.06.2026Son siparişim vişneli dondurma yerine karışık dondurma şeklinde gönderildi lütfen gönderim yaparken daha dikkatli olun.
...i06.06.2026Bayat tas gibi sktsi gecmis urun
...r31.05.2026Ürün stokta yok
...c21.05.20263 ürün sipariş verdim, biri gelmedi.
...t14.05.2026Karlanmış parça parça olmuş dondurmayı yollamışlar umarım yetkilileriniz sizi inceler
...ı25.04.20262 defa sipariş verdim 2 sinde de eksik geldi ve birtane kahvem patlak geldi
...n25.04.2026Rezalet her ikisi de sipariş olunca en kötüsünü mü gönderiyorsunuz ne yapıyorsunuz
...r12.04.2026Cheesecake bozuk geldi. Direk çöpe attık.
...r11.04.2026kahvenin yarisi nerde kucuk boy soylesem daha mantikli olurmus ayrica buz gibiydi
...r28.03.2026Peynirli gönderdiniz tavuklu istedim
...r28.03.2026İki oldu bu tavuklu söylüyorum ikidir peynirli gönderdiniz yine
...m22.03.2026ekmek taş gibi bayattı kaç günlük allah bilir
...a12.03.2026Paketleme özensizdi pipet bile yoktu ve tatlı siparişim gelmedi hayal kırıklığına uğradım arkadaşıma karşı mahcup oldum çok teşekkür ederim
...ş16.02.20263 gündür kahve dünyasının iade yapmasını bekliyorum inşallah bir gün yapacaklar
...t16.02.2026Tüketim tarihine 17 gün kalmış kavanozlu ürün gönderildi ayrıca her zaman söylediğim dilim kekin son kenar kısmı gönderilmiş ve normalin yarısı kadardı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3021:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: altinkiliclarkahvekakao@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0063023629000012