rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Kebap Yiyelim Ocakbaşı

4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Atatürk Cd. 248A
...t16.05.2026Yorum yapmadan geçemedim.Hem kendinize hem müşteriye saygı bu.Servis, lezzet, özen teşekkür ederiz.Bu mükemmellikle devam ettiğiniz sürece kazancınız bol olsun.Elinize sağlık.
...k06.05.2026mükemmel bir lezzet
...z14.04.2026Başarılı
...z08.04.2026Çok lezzetli, çok beğendik ellerinize sağlık.
...k06.04.2026lezzet , servis bütünüyle mükemmel. herkese tavsiye ederiz
...n29.03.2026Herzaman ki gibi mükemmel ☺️
...i12.03.2026mezeler harikaaa keşke daha çok olsa :))))
...i05.03.2026gerçekten harika . sadece mezeler bile yetiyor o kadar lezzetli idi hepsi.
...n26.02.2026çöp şiş söylemiştim sonunda Çanakkale'de bunu lezzetli yapan bir yer buldum. kokusunda ya da tadında rahatsız edici hiç bir şey yoktu. gayet güzel pismisti ve mezeler bir okadar güzeldi.🙏🏻🙏🏻
...l05.02.2026Herseyi on numara ve çok lezzetli
...n03.02.2026Ciğer şis ve kebap on numaraydı. Sadece mezeleri için bile alınır.
...n08.01.2026sıcak geldi çok lezzetli mezeler harika
...k26.12.2025Bu zamana kadar yediğim en lezzetli ve en güzel kebap diyebilirim. Bundan sonra tek kebap yiyeceğim adresim oldu. 🙏🙏🙏
...u26.12.2025Çok lezzetliydi meze çeşitleri harika
...n08.12.2025Lezzet mükemmel ve paket servis çok hızlı. Özellikle ciğer ve adanası harika
...m08.12.2025Geri dönüş yaparak memnuniyetimi sormaları, ilk sipariş ettiğim günden beri kalitelerinden ve lezzetlerden hiç ödün vermemeleri nedeniyle vazgeçilmezim oldular. Herkese tavsiye ediyorum *
...n20.11.2025Çanakkale’de yiyebileceğiniz en iyi dürümler
...u10.09.2025Herşey çok lezzetli ve bol bol çok teşekkürler
...u10.09.2025Mezeler çok lezzetli ve etin tadı da efsane ellerinize sağlık
...l18.07.2025Sıcak cabuk ve paketler dagılmadan geldı tesekkur ederım
...N26.06.2025Çok başarılı 13 dkda geldi Adana enfesti
...a11.03.2026ortalama lezzet yanında gönderilen mezeler gayet yerinde
...z09.11.2025özelikle mezelerden cigkofte ve tahinli patlıcanın tadı ayri güzeldi gerçekten cok begendik en kısa sürede yerinize gelip tekrar sizi ziyaret edecegiz
...l19.06.2026Her ay en az 1-2 kez söyleriz. Fizikende sürekli gidip yemek yediğimiz bir yer ama ilk kez bu kadar kötüydü. Kebap un ufak dağılıyordu, bulgur pilavı gibiydi resmen.
...Ü19.09.2025Her şey çok güzeldi mezeler de dahil.. Özellikle kuryeye teşekkür ederiz notu dikkate aldığı için…
...z18.10.2025İkram göndermişsiniz teşekkür ederiz ancak turşu bozuktu onun kokusu tüm yiyecekleri sarmis, bir daha sipariş vermem
...n27.03.2026Memnun kalmadım 2 sebepten dolayı bır etler pismemıs ti 2 kredı kartı gectım fiş vermedi
...i15.03.2026Dürüm içinde bolca domates sogan yarım por. dan az et. Ciğer dürümde 5-6 tane ufak ciğer. İki dürüm için menüde yazan ayranaşı, acılı ezme vekırmızı marul sadece 1 er tane. Verilen paraya yazık
...l05.12.2025ciger söyledik çig pişmemiş geldi
...a12.11.2025Kebap 160 gr olarak sipariş ettik ama porsiyon azdı, üstelik geç geldi. Notlara da dikkat edilmemiş, lütfen daha özenli olun.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:1521:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: seda.dogan.1@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

SEDA DOĞAN

Kebap Yiyelim Ocakbaşı