- Dessert
- Express Delivery
Tatlışık Feneryolu
Tatlışık Feneryolu Ratings & Reviews
...k
3 months ago
güzeldi
- Not availableNazende
- Ela (Rulo Pasta)345 TL
...n
5 months ago
1 saatten fazla surdugu icin donuk cikolata geldi
- Bihter345 TL
...z
9 months ago
tek kelime ile muthisti.elinize saglik.
- Feride345 TL
- Belçika Çikolatalı Bask Cheesecake385 TL
...ç
9 months ago
Çok lezzetli hızlı
...y
9 months ago
Yoğun çikolatalı lezzet arayanlara öneririm, belçika çikolatası çok lezzetli, hediye mini brownie için teşekkürler
- Asiye (Belçika Çikolatalı)345 TL
...z
1 week ago
Düşük beklentiyle sipariş verdim ilk kez sipariş ettiğim için ama gayet beğendim. Ellerinize sağlık. Kullanılan çikolata 7.5/10 (türkiye ortalamasına göre), kek biraz sert geldi. Ama genel olarak iyi.
- Not availableÇavbella Sade Orijinal Tiramisu
- Not availableNazende
...n
2 months ago
İkisi de güzeldi yalnız Asiye'nin içindekinin çikolatasını pek beğenemedim, cheesecake harikaydı ama.
- Asiye (Belçika Çikolatalı)345 TL
- Nutella Newyork Cheesecake297 TL
...u
8 months ago
tiramisunun kekı bıraz daha kalın olabılır , elinize sağlık
- Not availableÇavbella Sade Orijinal Tiramisu
- Bask Cheesecake345 TL
...r
7 months ago
Her zaman taze hazırlanan ürün , ilk defa çikolatası komple donuk ve profiterolün içindeki krema ekşi geldi. Belli ki durmuş bir ürün. Üzdü.
...r
8 months ago
Kremalar bildiğiniz crem şanti… kusura bakmayın ama hiçbir özelliği yok..cheesecake kesildiği yerden kurumuş… belki diğer tatlilar daha güzeldir…..
...n
8 months ago
Cheescake bugün tam bir fiyasko, bu bu şekilde gönderilmez kutu kalmadıysa göndermeyin bu şekilde 300 lira olan bir cheescake ne bu muameleyi hak ediyor nede benim içimden şuan bunu yemek geliyor
...n
8 months ago
krep krizi neredeyse konmamış çiçekleri kağıt gibi doğmamışlar geçen seneden beri beğenerek sipariş verdiğim cafe de bozmuş ne yazikki hem malzemeden hem de miktardan çalınmış ilk kez beğenmedim
...A
8 months ago
poşetin içine tatlıyı fırlatmak müşterinize karşı ne kadar saygısız olduğunuzu gösterir, bir peçete bir islak mendil koymak zor olmamalı, ayrıca tatlınız beyaz kısmı sadece yağdan oluşuyor kötü

