rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Urfa Edessa Dürüm & Kebap

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Esetepe Mah. 301. Cad. No:14 / C
...l14.06.2026çok lezzetli yanında gelen ikramlarınız içinde ayrıca teşekkür ederim
...l03.01.2026çok güzeldi
...n14.12.2025Yemek sepeti kuryesi desen güler yüzlü fiyatı uygun lezzetli daha ne olsun
...n14.12.2025Mükemmel hizmet mükemmel lezzet 👌
...k12.12.2025çok anlayışlı ve çok hızlı geldi
...r09.12.2025güzel ve lezzetliydi, zamanında geldi garnitür çeşitliği de çok iyiydi 4 çeşit garnitür göndermişler.
...n05.11.2025teşekkürler, lezzetli beğendik.
...n06.11.2025elinize sağlık
...y18.10.2025Çok iyi menu dolu dolu 👍
...i21.09.2025Hep tercih ettiğim bi yer sıcacık geldi tadı benim istediğim gibi çok teşekkürler
...n07.09.2025çok başarılı kesinlikle tavsiye ederim
...r31.08.2025Fiyat performans.Mezeler oldukça fazlaydı,dürüm lezzetliydi.Teşekkürler
...z14.08.2025Herşey harikaydı elinize sağlık
...r25.07.2025Çok lezzetliydi ve mezeleri harikaydı teşekkür ederim .
...a06.07.2025hızlı ve güzel teşekkürler
...ç21.11.2025Lahmacunu güzel ve boyutu iyiydi fakat adana dürüm hem gramaj olarak azdı, boyutu da küçüktü 2 tane yesem zor doyarım ve kuruydu aynı zamanda Lahmacunu ve ikramları gayet beğendim ama adanayı beğmedim
...n18.09.2025çok güzeldi hızlı ve sıcacık geldiiiiii
...n07.08.2025lezzetliydi ve sicak geldi ancak icine cok az kiyma konmustu.
...n06.12.2025her zamanki gibi süper
...ç29.05.2026Adana durum istedim ama Adana kebap gibi yollamışsınız yanında mezeleriniz kuvvetli fakat istenilen durum olunca baklti karşılamadı durum içi bomboş geldi daha öncede durum yedim ama bu değildi
...l14.03.2026Et çiğdi!!!
...r10.02.2026öncelikle her konuda felaketti, tadı kötüydü yanmış künefe yollamışlar ayrıca bizim dökmemiz için şerbeti ayrı bi kaba koymuşlar kardeşim 1 saatte yolladınız künefeyi, o şerbet taşa döner taşa..
...N17.01.2026Sadece pişmanlık kimse parasıyla rezil olmasın verdiğim sipariş hem eksik hem soğuk geldi hiç pişirmeyip direk gonderseydınız en azından çöpe gitmezdi yazık günah herkez esnaf olmamalı bence
...r17.11.2025Lahmacun hariç herşeye benziyor
...n09.11.2025Tavuğu çok güzeldi fakat lahmacunu acısız istememe rağmen acılı gönderilmiş. Üstelik misafirlerim vardi acı olduğu için hiç kimse yiyemedi . Mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.
...n28.09.2025salata ve tatlıyı çatalla yememiz gerekiyor içindeki pilavı da çatalla yememiz gerekiyor maalesef çatal ve aparat göndermemişler çok kötü
...z29.07.2025Mezeler kokmuş lahmacun lahmacun demeye bin sahit ister hayatimda yedigim hatta cope attigim lahmacun diyebilirim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: