rider-banner-icon
  • Pilav
  • Express Teslimat

Meşhur Unkapanı İmç Pilavcısı Fırat Usta

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Elvanzade Camii Sk. 3A
...k12.06.2026Elinize kolunuza sağlık çok güzeldi kolay gelsin
...A09.06.2026ben çok beğendim hatta bana özel tatlı bile koymuşlar. tavsiye ederim.
...A09.06.2026güzledi
...ü05.06.2026Tavuklu pilavda, tavuk ciğeri de gayet güzeldi. Elinize sağlık.
...y05.06.2026biraz fazla karabiber koyabilir misiniz demiştim daha az gönderdiniz 2 tane nomali 1 tane gönderdiniz olsun ben yinede sizi seviyorum
...ç04.06.2026her şey çok lezzetliydi ve notu da dikkate almışlar. paketlemesi ve teslimat hızı da süperdi
...k30.05.2026tek kelimeyle mükemmel ikram içinde teşekkürler
...l30.05.2026Nefis 🙏
...u29.05.2026Çok iyiydi!
...t29.05.2026Çok lezzetliydi ayrıca gönderdiğiniz tatlı için teşekkür ederim
...ç27.05.2026güzeldi ve uygun fiyat
...z23.05.2026çok güzeldi gerçekten, haşlanmış tavukların bazıları kızarmış ve çıtır geliyor ve tadı aşırı güzel oluyor lütfen böyle devam edin
...ı21.05.2026Hayatımda yediğim en iyi nohutlu tavuk pilav diyebilirim paketleme aşırı iyi lezzet ayrı bir seviye mercimek çorbası sıcacık tavuk pilavı yediğinizde tereyağ tadını alıyorsunuz aşırı iyi bir öğün…
...I20.05.2026Tavsiye ediyorum bu kadar lezzetli bi pilav yemedim diyebilirim özellikle farklilik olarak üzerine bırakılan tavuğun hafif kızarmış bi şekilde gönderilmesi lezzet olarak efsane bi tat oluşturmuş
...n25.04.2026Herşey 10 numara.
...n25.04.2026Güzeldi ama kazandibi baya iyi
...ü24.04.2026Pilav iyi ama paketlemesi cacıktı strofora pilavım koyulur
...u23.04.2026çok güzeldü teşekkürler
...n22.04.2026Çorba çok lezzetliydi elinize sağlık 🌺
...r19.04.2026Hızlı ve sıcak servis. Porsiyon bol parasının hakkını fazlasıyla veriyor
...n17.04.2026Güzeldi
...ş15.04.2026Çok beğendim hem sıcak hem lezzetli fiyatı da güzel.
...n11.04.2026Çok iyi
...a08.04.2026Tavuklu pilavına sevindim 😋😋
...n08.04.2026Güzeldi
...y07.04.2026Ciğer biraz kırıntılıydı. ama porsiyon ve lezzet iyiydi.
...n06.04.2026tavuklu pilavları gerçekten çok lazzetli sadece son bir kaç alımda bana biraz tuzlu geldi onun dışında mekana bağımlı oldum ( tuz olayına lütfen birazcık dikkat edelim) elinize sağlık teşekkür ederim
...c06.04.2026Bayıldım herşer eksiksiz harikaydı aynı zamanda işletme kuru fasulye göndermişti ekstra çok doyurucu 🙏
...t03.04.2026Tavuklu pilav diye aldık tavuğu yok ama sonradan anladım ki sorun bizde 😀
...n28.03.2026elinize sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:3022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: hacire.ozturk@hs01.kep.tr

MERSIS No: