rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Restoran Teslimatlı

Crepera

5 üzerinden 5 yıldız, 96 inceleme
BATI MAH. AKASYA SK. YUKSELAY APT NO: 2 C PENDİK/İSTANBUL Semih Saat ve General Mobile arasındaki dükkan
...r10.06.2026Taze malzeme özenle hazırlanmış ürünler ve hızlı teslimat . Yaptıkları işi gerçekten haklarıyla yapıyorlar umarım hiç bozmazlar
...n09.06.2026iletişim, paketleme ve getirme hızları çok iyi hayatımda yediğim en güzel tatlı. İkram için teşekkürler parasını fazlasıyla hak ediyo.
...k07.04.2026krebi biraz tuzlu buldum, özellikle tatlı kreplerde bence tuzsuz krep kullanılmalı. onun dışında çok başarılı
...z05.03.2026felaket iyiydi.doyurucuydu baya. elinize sağlık.
...t04.03.2026ellerinize sağlık oldukca lezzetli ve doyurucu idi
...r09.02.20264 kişi toplandık ve krep partisi verelim dedik. hepimizin en çok sevdiği krebin Bestie olduğunu öğrendik :) elinize sağlık yine mükemmeldi, özellikle çikolatanız gerçekten inanılmaz güzel.
...t01.02.2026Ellerinize sağlık Yener ailesi :) Herşey çok güzeldi.
...m26.01.2026Çok iyi
...z14.01.2026 Lezzetinden paketlemesine kadar her şey düşünülmüş Böyle özenli hazırlanmış bir sipariş almak gerçekten insanı mutlu ediyor. Elinize emeğinize sağlık, harikaydı!
...L27.12.2025Görselleriyle içeriği bu kadar aynı olan bir sipariş görmedim:)Bazıları için sunum çok önemlidir.İşinize ve müşterinize saygınızı gösterir.Sizinkisi çok iyi:)Hayırlı işler bol kazançlar dilerim.
...r06.12.2025çok lezzetli kesinlikle tavsiye
...ş06.12.2025çok lezzetli ve doyurucu, 2. siparişimdi.
...t03.12.2025Duduk hediyeniz icin tesekkurler.
...z01.12.2025Aylardır taze tatlı diye pendikte bütün heryerden söyledik. muhtemelen arayışın sonuna geldik ellerinize sağlık. Sadece deneyin pişman olmayacaksınız.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
...I30.11.2025Hepsi çok lezzetli idi. Kaliteli malzemeler ile yapılmış. Paketleme de gayet düzgündü. Favori restoranlarım arasına aldım. Fakat porsiyonlar bana ufak geldi. 1 porsiyonla tam doydum diyemem.
...k27.11.2025Gerçekten çok lezzetliydi ellerinize sağlık böyle kaliteli bir yeri keşfetmek çok güzel hissettirdi
...e22.11.2025çok güzel elinize sağlık
...e22.11.2025çok iyiydi elinize sağlık
...y20.11.2025Tatlisi ayri tuzlusu ayri lezzetli. Gercekten favorilerimden oldunuz. Ellerinize, emeklerinize saglik :)
...u20.11.2025Çok beğendim sıcak ve taze ellerinize sağlık
...n16.11.2025muazzam bir sey yedim ben cok güzeldi. Düdük göndermişsiniz gurur duyuyorum sizinle umarım hic bir zaman kullanmak zorunda kalmayız hic birimiz 🌸
...t16.11.2025Her ikisi de cok lezzetliydi . Elinize saglik : )
...r13.11.2025Çok güzeldi özellikle crepetti benim damak zevkime uygun başarılar diliyorum hediye için çok teşekkürler
...e13.11.2025Notları dikkate aldiginiz ve kucuk hediyeniz icin tesekkurler 💛
...n12.11.2025Çok güzeldi. Ellerinize sağlık.
...K12.11.2025boşnak lezzetlerini mükemmel bir güncelleme getirmişler , firmanın geçtiği ve dinanizmi, lezzetle buluşunca mükemmel olmuş. Ürünle beraber gelen nota, ürünün lezzetine bayıldık.
...i11.11.2025Çok güzeldi ellerinize sağlık🫶🏻hediyeniz için de çok teşekkür ederim❤️
...ı11.11.20253 genç girişimci olarak çıktığınız bu yolda bize sunduğunuz hizmet, lezzet ve ilginiz için teşekkür ederiz. Düdük yollamak ayrı ihtiyaç olmamasını dilemek ayrı bir önemdir. Lezzetiniz bambaşka :)
...ş10.11.2025çok leziz, paketleme özenli, hediye düşünülmüş, tekrar sipariş veririm, ayrica ılık ve soğuk yenebilir, tatlı seçeneği olarak elmalı tarçınlı süt reçelli eklerseniz muazzam olur, kesin sipariş veririm
...E11.11.2025Lezzeti çok güzeldi ellerinize sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday09:3023:59
Thursday09:4523:59
Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Ediz Yener

Crepera