- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Dereboyu Dürümcüsü
Dereboyu Dürümcüsü Ratings & Reviews
...i
1 week ago
Her zaman ki gibi lezzetliydi ellerinize sağlık
- Urfa Dürüm389 TL
- Tavuk Şiş Dürüm279 TL
...n
1 month ago
AYRANI KOYMAYI UNUTMUŞLAR. HELALİ HOŞ OLSUN. DÜRÜMLER HARİKA. YERİNDE DE YİYORUM HER ZAMAN.
- Adana Dürüm389 TL
- Tavuk Şiş Dürüm279 TL
...n
2 months ago
İzmirde yediğim en iyi kebap dürüm, net tavsiye. Şalgam da gerçek adana şalgamı
- Adana Dürüm389 TL
- Dereboyu Şalgam Suyu (30 cl.)70 TL
...ı
2 months ago
Çok sıcak geldi lavaşı çok güzeldi kesinlikle tavsiye ediyorum
- Urfa Dürüm389 TL
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
...i
4 months ago
Bayıldıkk! Dürümleri o kadar lezzetliydi ki gerçekten bu zamana kadar sipariş vermediğimize üzüldük. Emeklerinize sağlık bundan sonra adresimiz belli!
...y
5 months ago
Yer yüzünde daha iyi dürüm yapan bir yer yok.
- Tavuk Şiş Dürüm279 TL
- Söğürme Dürüm539 TL
...n
6 months ago
Kebap adanadan sonra yediğim en iyisi. İzmirde bu kadar lezzetli dürüm yememiştim artık müdavimi olacağım
...ı
6 months ago
Her zamanki gibi harikaydı. Elinize sağlık
- Adana Dürüm389 TL
...r
7 months ago
Yediğim en iyi dürüm çok başarılı
...l
8 months ago
Her zaman ki gibi mükemmeldi:)
- Tavuk Şiş Dürüm369 TL
...K
6 months ago
İlk defa istedik sizden, ürünleriniz de güzeldi, ancak soğuk geldi. Sıcak gönderebildiğinizde keyifle istemeye devam edebiliriz. Teşekkürler
...n
8 months ago
dürümler iyide yanında turşu biber göndeseydınz keske
- Adana Dürüm389 TL
- Urfa Dürüm389 TL
...r
2 months ago
dürümleri normal dürümün yarısi kadar aç birinin doymasi imkansız ama gerçekten lezzetli , porsiyon problemlerini cozerlerse fiyatını hak eder
...i
2 weeks ago
İçine patlıcan koymanız olmamış Adana’mı patlıcan kebabımı yedim anlayamadım. İçeriğine bakmadan sipariş ettim. Birdaha sipariş vermeyeceğime eminim. Birde ekmeği çok sert ve kayışlaşmış.
...r
1 month ago
Buz gibiydi.
...r
3 weeks ago
Çok kötüydü yanık ve kayış gibi kebaptı. Ayrıca notlarada dikkat etmiyorsunuz
- özerhisar ayran80 TL
...n
3 months ago
Kullandığınız Lavaş çok kötüydü. Lütfen bir inceleyip gözden geçirmenizi tavsiye ederim..
...i
3 months ago
Kesinlikle doyurucu değil dürümleri çok küçük çocuk bile doymaz
...n
4 months ago
kuzu şiş kayış gibiydi. urfayı anlayamadım bir ısırık lezzetli bir ısırık sası sasıydı. sanki kıyması homojen değilmiş gibi. fakat en önemlisi kesinlikle porsiyonlar küçük doyurucu değil.
...r
7 months ago
10 dakikalik mesafeden 2 saatte siparis geldi

