rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Tercih Et

3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Silifke Cd. No: 165/A
...z13.06.2026çok güzel elerinize sağlık
...ç11.06.2026Lezzetli
...k11.06.2026biberler Samandağ biberiymis yedikten sonra meksika biberine fıs dersiniz. alev püskürdüm yemekten sonra. ama adana muazzam lezzette tavsiye ederim 👍🏻
...k24.04.2026Elinize sağlık çok güzel di.
...l12.04.2026Her zaman soylerim gayet uygun ve doyurucu
...y04.04.2026tadı damağımda kaldı
...y04.04.2026lezzet 10 numara
...y04.04.2026En sevdigim restorant
...y04.04.2026eksik yok fazla var
...y24.03.2026Kurye hızlı ve sıcak getirdi, fazladan tavuk konulmuş içeriğe teşekkürler.
...z05.02.2026Kızarmış tüm tavuk söyledik Yanında salatada göndermişler sağ olsunlar ancak keşke soğanı taze taze doğrasalar yada mevsim salata kullansınlar . Kebap yanında Soğan piyazdada aynı şeyi yaşadık
...n02.02.2026çok güzel tavsiye ederim sıcak bir şekilde geldi teşekkür ederim.
...e30.01.2026ellerinize sağlık mükemmel lezzet teşekkür ederim
...ş01.07.2025Tek sıkıntı acılı acısız seçenek yok çocuklara sıkıntı oluyor lezzet süper yoksa
...n26.07.2025Mersinde yediğim en güzel tavuk kebap
...e25.07.2025diğerlerine nazaran en lezzetli yapan yer
...i17.07.2025çok güzel ayarında pişmiş,yağı kivaminda çok başarılı adanalarai porsiyon olarakta rahat rahat 2 kişi doyar elinize sağlık,yemek sepetine yaptığım ilk yorum
...v16.07.2025Selam,Aleykum. arkadaşa Gece calşıyorum doyurucu birşeyler yap dedim bana 2 ögün yemek verdi sanki 😂😂👍🏼 helal olsun. Allah razı olsun. 👍🏼 ellerinize kollariniza,emeğinize saglık
...n14.07.2025Lezzetli ve sıcaktı. Sadece et bir tık sertti bunada dikkat ederseniz tercih edilen bir yer olursunuz benim için.
...ğ04.12.2025Ciğerin içinde yeşillik çoktu
...ş24.09.2025Yarım kilo ama önceki siparişime göre porsiyon az idi. Ayrıca notları okumuyorlar . Yarım kilo ete azcık ekmek koyuyorlar. Ekmege kıyamıyosanız parayla satın o zaman o da yok. Listeye de eklenmiyor
...z23.04.2026İyiydi ama biraz dha pişse iyi olur çiğ tarafı kalmıştı
...t18.01.2026ekmek dagiliyordu orta olmus
...z20.12.2025Tadı güzel ancak doyurucu değil
...n18.11.2025Orta şeker pirzolalar çok kalındı kebap adana gibi değildi ama kötü de değildi
...A02.09.2025Salatalarda problem var kokuyor yaz ayındayız olabilir fakat bu salatalar önceden hazırlanıp bekletilmiş gibi.
...z01.12.2025ezme salata olsa daha iyi olurdu lezzeti 10 numara kuryede çok iyi hızlı geldi
...z01.12.202510 numara
...a24.11.2025Gayet memnun kaldım fakat kuşbaşı fazla pişmişti ve çöpşiş büyüklüğündeydi. Bunu da hallederlerse fiyat/performans 10/10
...k15.11.2025Harikaydı, sıcak, hızlı geldi , çok lezzetliydi, çok boldu🫶🧿🌟🧿🌟🧿🌟🧿🌟🧿🌟🧿🌟🧿🦋🌟🩵🌟🩵🌟🩵🌟🩵🌟🩵🌟🩵🌟🩵🌟🩵🌟🩵🌟🩵🌟🩵🌟🩵💫🩵🌟🩵🌟🩵🌟
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Senem Taşçi

Tercih Et