rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Mantı
  • Restoran Teslimatlı

Değirmenci Baba Börek & Mantı

KAPALI
4.1 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Eski Hisar mahallesi demokrasi bulvarı No 65Z/2
...l16.06.2026başarılı
...z14.06.2026abi harbi yapıyorsunuz ta
...r28.05.2026Ve Herzamanki Gibi Taze Ve Lezzetli sıcacık
...r18.05.2026Kol Böreği Sipariş Ettim Hem Hızlı Hemde Sıcacık Geldi Kıyması Çok Lezzetli Soğan soğan Kokmuyor Elinize Sağlık Manavgat Üzerinde Başka Bir Yer Tanımam 💯💯
...r09.04.2026Manavgat’ta yediğim en iyi tostlardan biriydi. Bol malzemeli, lezzetli ve çok doyurucuydu. Söğüş tabağı da taze ve dolu doluydu. Kesinlikle tavsiye ederim. Elinize Emeğinize Sağlık
...r09.04.2026elinize sağlık çok güzeldi
...n31.12.2025Elinize sağlık
...n22.12.2025Kuryeden memnunuz iyi çalışmalar 🙏
...n13.11.2025Çok iyi çok lezzetli çok hızlı geldi. <3
...k16.12.2025Kurye biraz geç kaldı oda saatten dolayı diyedir onun dışında harika
...o21.01.2026Adana böreği çok lezzetliydi teslimat hızlı yapıldı paketleme sağlamdı
...l13.12.2025Çokkk lezzetli biz sürekli söylüyoruz kurye de çok hızlı ve kibar teşekkür ederiz
...k23.11.2025Börek de tatlılar da harikaydı , özeniniz için teşekkür ederiz.
...ş23.11.2025Börekleri gerçekten çok lezzetli ve sıcak geliyor restorana ve kuryeye ilgisinden dolayı teşekkür ederim
...r13.11.2025Her sipariş verdiğimde memnun kaldım. Çok teşekkürler.
...ı08.11.2025Herzamanki Gibi Lezzetli Ve Sıcacıktı Her Defasında Bu Kadar Güzel Olmasi Şaka mı Emeğinize Sağlık Teşekkür Ediyorum Verdiğim Sipariş 15 20 dakikayı Geçmiyor Siparişim Her zaman Hızlı Geliyor ❤️🌸🍀
...t03.11.2025Her zaman sıcacık lezzetli ve çok hızlı geliyor
...t02.11.2025Manavgatta yediğim en güzel börek
...t02.11.2025Hızlı sıcacık geldi siparişim ve çok lezzetli
...t21.10.2025su böreği pek sevmem ama bu su böreği farklı bir seviye, kurye hızlı, börek sıcak, lezzetli
...n16.10.2025sabahın 7 sinde sıcacık ve lezzetli börek siparişim kapımdaydı
...l02.11.2025Yemekler çok lezzetliydi. Çok hızlı geldi
...n29.09.2025All in all was it very good, thanks
...z26.10.2025Pozisyon artık çok küçük. Çok yazık 😔
...z17.10.2025Börekleri güzel ama porsiyona göre biraz pahalı gibi
...t08.04.2026Lezzet harika, manavgatta yediğim en güzel börekti. Personelin ilgisi alakası süper ve mekanın temizliği 👍🏻👍🏻👍🏻 tekrar sipariş vercem ellerinize sağlık 🙏🏻🙏🏻
...k21.03.2026Sipariş notumu dikkate aldılar omlet lezzetliydi
...k06.03.2026Sandviçin ekmeği görseldeki gibi değildi market ekmeğinin içine yapılmış streçe sarılmış kumanya gibiydi mantığa bakarsak evde de yapılabilir içi normaldi
...i15.08.2025Lezzet çok güzel di ama paketleme yapan arkadaş börek sipariş vermişim servis bırakmayı unutmuş
...p23.07.2025Lezzet konusunda 10 numara diyecek laf yok ama porsiyon 250gr demişsiniz ben hiç 500gr yemişim gibi olmadı yediğimle yemediğim arasında bitek ufak bi tat farkı oldu agzımda bu arada paket hızıda iyi
Monday05:4520:30
Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday05:4518:00
Friday05:4520:00
Saturday05:1518:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: zekeriya.sahbaz@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

ZEKERİYA ŞAHBAZ -ALİCAN KURAL ORTAKLIĞI

Değirmenci Baba Börek & Mantı