rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Express Delivery

Namlı Sarıyer Börekçisi 2

Express
Rating 3.4 out of 5 stars, 79 reviews
Oguzlar Mahallesi 1599. Sok Eray Çarşısı No:7
...r6/21/2026Ürünler oldukça güzel ve sıcacık geldi, yalnız kimden kaynaklı bilmiyorum sinir bozucu bir şekilde 1 saatte geldi çok bekledik.
...s4/27/2026Sıcacık geldi hepsi gayette hızlıydı ince düşüncenizden dolayı da teşekkür ederim istediğim bir şey yok diye aradılar fazla fazla koymuşlar bol kazançlarınız olsun
...z4/12/2026çok hızlı ve sıcak geldi kuryemizw tşk ederim
...u3/31/2026Küt böreği için Pudra şekeri diye koyduğunuz neydi anlamadım ama börekleriniz güzeldi. Elinize sağlık
...n1/10/2026Mükemmeldi sıcaktı da sadece gelmesi çok zaman aldı
...n8/17/2025Ellerinde olmayan ürün için aramaları çok nazikti. Çok beğendim ürünleri. Bol kazançlar.
...t8/10/2025Tatlı yoktu ama yinede güzeldi teşekkür ederim
...k8/6/2025sicacikti hizliydida tesekkur edeeiz
...n4/23/2026geç geldi fakat taze ve sıcaktı 👍
...ı4/21/2026zamanlı istememe rağmen erken getirdiler birde kaşarlı simitin görseldeki ile alakası yok susamlı simit poğaça gibi bişey kaşar yok
...r3/21/2026keşke catalda olsaydı
...t5/24/2026istediklerimizi gönderirseniz sevinirim.cikolatalı acma yerine tereyagli simit gondermissiniz
...l1/30/2026simit tatsızdı ama sıcaktı
...ı10/19/2025kesinlikle eskiden kalmış bir karaköy böreğiydi ıaıtıp gönderilmiş küt böreği fena değildi
...u9/1/2025Biraz kalın idi börekler sanki soğuyunca yiyemedik ama güzellerdi
...m6/14/2026portakallı kurabiye kemik gibi sertti, diğer ürünler idare eder
...n4/23/2026Cola istedim gazoz geldi, börek taş gibiydi ek olarak açma gelmedi. yavaş getirmenizi söylemiyorum bile
...r4/16/2026bayat ürün muhtemelen dünün böreği yazık insanlar para veriyor buna
...a4/2/2026Verdiğim siparişta 2 tane çikolatali açmada vardi ama göndermemişler, sade poğaça ve zeytinli poğaçalar ezilmiş halde geldi, siparişi tam 2 saat sonra teslim aldım.
...ç1/31/20262 poğaça istedim bir tane geldi kıymalı börek yerine yarısı peynirliydi? hayır yani elinizde yoksa göndermeyin ya
...u12/14/2025Sipariş ettiğim 2 ürün de farklı geldi, elinizde kalmadıysa arayıp bilgilendirmeniz gerekiyor, memnun kalmadık.
...ş9/15/2025Beni aradılar ay coregi çikolatalı açma kalmamış dediler onun yerine tereyağlı simit olsun.dedim ama hesaplayinca baktım 30tl fazla çekilmiş
...r8/28/2025Yediğim en kötü böreklerdi. Artık börekten de soğudum.
...t8/26/2025Ürünlerde kullanılan malzemeler gerçekten hayal kırıklığı , ürünlerin hiçbirini tamamen bitirme fırsatımız olmadı. Hayal kırıklığı
...ı8/17/2025Eğer bir ürün kalmadıysa kafanıza göre değiştirmek yerine arayıp sorabilirsiniz. Ürününüz kalmadıysa ayrıca uygulama üzerinden stogunu bitirirseniz kimse magdur olmaz
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday06:0019:30
Thursday06:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: