rider-banner-icon
  • Çiğ Köfte
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Adıyaman Çiğ Köftecisi Derviş Yaşar

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Ambarlı Mah. Öğretmenler Cad. No : 67/B
...i23.06.2026Siparişi ekmeğe fazla göndermişsiniz ücret de almamışsınız elinize sağlık çok güzeldi
...k21.06.2026İkram lokum için teşekkür ederim.
...n15.05.2026çokiyi
...k13.05.2026Gerçekten mükemeldi indirimde aldım ve bu zamana kadar yediğim en taze çiğköfteydi herzaman bu kadar taze oldunu söyleyemem normal çiğköfte gibi yinede çok güzel bu sefer ayrı bi lezeti vardı bayıldım
...a01.05.2026yeşillik Ler ve lavaş çok tazeydi,çiğ köfte min tadı harikaydı,çok düzenli paket yapılmış,ürünler çabuk ve eksiksiz geldi,çok tşk ederim
...n17.04.2026Herzamanki gibi çok lezzetli
...e03.04.2026çok güzeldi teşekkürler
...e18.03.2026Lezzeti güzel. Birazdaha fazlamı yoğrulsaydı acaba.. herşey temiz ve taze.
...i11.03.2026Hızlı geldi
...k06.03.2026Baya iyiydi herşeyi taze tadıda güzeldi
...a19.02.2026Güzel
...y07.02.2026ellerinize sağlık
...r07.02.2026Gerek lezzeti gerek bolluğu muhteşemdi gece sipariş verdim ona rağmen çiğköftesi hala güzel ve tazeydi yeşillikleride aynı şekilde ustamın eline sağlık hayırlı işler
...r07.02.2026EFSANEEE sürekli severek yediğimiz yer.Bu işte gercekten 10 numara herkes bu lezzeti tatmalı bol malzemeli bol çiğköfteleri porsiyonları oldukça buyuk ve doyurucu…. elinize sağlık
...R29.01.2026Hem kaliteli hem de lezzetli
...i06.01.2026Ekşi ayran efsaneymiş ya
...n21.12.2025çok güzel çok beğendim ellerinize sağlık
...n20.12.2025bir adıyamanlı olarak çok memnun kaldım. servis boldu lezzeti de harikaydı. lakin yorumlarda hep ikramlık lokum şeker var deniliyordu bize gelmedi üzdünüz :) ellerinize emeğinize sağlık bayıldımmm
...y14.12.2025Uzun zamandır yediğim en iyi çiğköfte dürümdü. Ustamın ellerine sağlık. Hayırlı işler dilerim.
...d12.12.2025uçaktan daha hızlı
...E09.12.2025Güzel ve lezzetli.
...n08.12.2025gayet lezzetli
...u26.11.2025Beş puanı hak ediyor . 👍
...z16.11.20252 duble çiğ köfte söylemiştik tadı gayet güzeldi yanına 3 tane lokum koymuşsunuz keşke 2 yada 4 koysaydınız son lokum için arkadaşımla kavga ettik mutlu musunuz ?
...u26.10.2025çok iyiydi
...r23.10.2025Gayet güzeldi.
...a22.10.2025Adamın dibi işletme
...a22.10.2025Öğrencinin dilinden anlıyor içeriğinde malzemeden kısmıyor malum markalar gibi
...ç20.10.2025süper
...z16.10.2025Tat olarak iyi, paketleme çok iyi ve kurye de hızlı daha ne olsun 😊
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0000:15
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday12:0023:59
Sunday15:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 2211711812600013