rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Meşhur Sarıyer Börekçisi

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Adnan Kahveci Blv. 8A
...r30.04.2026Güzeldi. Özelikle üzümlü kıymalı börek nefisti
...y17.02.2026sabah erkenden verdiğim sipariş çok hızlı geldi tüm börekler çok güzeldi
...n15.01.2026Sıcak ve taze teşekkürler :)
...r11.01.2026Kürt böreği çok güzeldi teşekkürler👌
...z01.01.2026Gerçekten lezzet mükemmel ve sıcacık geldi beş üzerinden beş
...l09.08.2025Teşekkürler🥹
...Z24.01.2026Peynirli poğaça yerine kaşarlı geldi kıymaşı cantık pide yerine başka bir pide geldi lezzetleri güzeldi ama sorularak hareket edilmesi gerekirdi
...u20.06.2026Notlara dikkat edilmemiş, adana böreği çok hamuz kokuyordu ve kürt böreği kuruydu
...ü18.04.2026Kaşarlı poğaca istedim sade poğaça göndermişsiniz
...r14.12.2025börekler yanık yollanmaz bir şekilde geldi kimse yemedi patatesli pideyi de koymamışsınız
...r01.06.2026berbat yag icinde hepsi yenecek gibi degil hele kıymalı çöpe attım.
...z19.04.2026İdare eder
...n26.03.2026Boğaca bayat simit tatsız tuzsuz Sarıyer adınıza yaşkışmamış beğenmedim
...n22.02.2026Kıymalı börek güzel ancak kaşarlı su böreğinde hafif kötü bir koku vardı
...y18.02.2026tesekkürederim ıspanaklı yoksa peynirli neden gonderdiniz çöpe atıldı resim koyulsaydı size atardım para iadesi yapabilirsiniz lezzetiniz fena degil tesekkürederim iletişim bilgilerim vardı oysaki
...k30.06.2025Ürün kalitesi, paketleme ve servis hızını göz önüne alırsanız kesinlikle parasını hak etmeyen ürünler
...y28.05.2026Yanlış göndermişsiniz
...l03.05.2026Poğaça diye gönderilen milföyle yapılmış bir şey börek yağ içinde olmadı.
...t01.05.20262 porsiyon böreği küçücük kaba üst üste sıkıştırmışlar parça pinçik geldi ayrıca çok yağlıydı
...k27.03.2026Hayatımda yediğim en kötü açmaydı resmen dünden kalan ürünleri göndermişler kendisne saygısı olan burdan sipariş vermesin 2 3 günlük açma yollamışlar
...n12.03.2026merhabalar önceki Sarıyer börek ile alakası yok gelen ürünler buz gibi ve söylemiş olduğum küt böreği sırf kalan kenarlardan gönderilmiş çocuğa söyledim okula gitmeden yesin diye malesef yiyemedi
...e08.03.2026Kır pidesini kasabın yanından geçirmişlerde oradan kıymayı görüp, ” ben kıymalı kır pidesi olayım” demiş. Aldığınız parayı hak edin. İçine koyduğunuz 1 gr bile değildi.
...n24.02.2026simit eskiydi belli her hakinden kaşarlı pogaca lar karisik geldi elinde ne varsa yollamis.
...n20.01.2026urün eksik gelmiş
...t27.11.2025Gönderilen börek siparişi eksik ve maalesef düzgün değildi. İçinde masadan kalan artık parçalar gibiydi iki parça kıymalı, iki parça pide ve üç-dört adet kaşarlı börek vardı hepsi çöp ürün
...n12.09.2025Mantarlı pizzanın üstünde mantar dışında pişmemiş kocaman doğranmış domates ve biberler vardı. Ben öyle istesem öyle sipariş verirdim zaten. Birde kurye kızcağızı öğretmişler size özel yapıldı diyor
...n14.07.2025bundan daha kötü poğaça yemedik daha
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: