Adnan Kahveci Blv. 8A...r4/30/2026Güzeldi. Özelikle üzümlü kıymalı börek nefisti
...y2/17/2026sabah erkenden verdiğim sipariş çok hızlı geldi tüm börekler çok güzeldi
...n1/15/2026Sıcak ve taze teşekkürler :)
...r1/11/2026Kürt böreği çok güzeldi teşekkürler👌
...z1/1/2026Gerçekten lezzet mükemmel ve sıcacık geldi beş üzerinden beş
...l8/9/2025Teşekkürler🥹
...Z1/24/2026Peynirli poğaça yerine kaşarlı geldi kıymaşı cantık pide yerine başka bir pide geldi lezzetleri güzeldi ama sorularak hareket edilmesi gerekirdi
...u6/20/2026Notlara dikkat edilmemiş, adana böreği çok hamuz kokuyordu ve kürt böreği kuruydu
...ü4/18/2026Kaşarlı poğaca istedim sade poğaça göndermişsiniz
...r12/14/2025börekler yanık yollanmaz bir şekilde geldi kimse yemedi patatesli pideyi de koymamışsınız
...r6/1/2026berbat yag icinde hepsi yenecek gibi degil hele kıymalı çöpe attım.
...z4/19/2026İdare eder
...n3/26/2026Boğaca bayat simit tatsız tuzsuz Sarıyer adınıza yaşkışmamış beğenmedim
...n2/22/2026Kıymalı börek güzel ancak kaşarlı su böreğinde hafif kötü bir koku vardı
...y2/18/2026tesekkürederim ıspanaklı yoksa peynirli neden gonderdiniz çöpe atıldı resim koyulsaydı size atardım para iadesi yapabilirsiniz lezzetiniz fena degil tesekkürederim iletişim bilgilerim vardı oysaki
...k6/30/2025Ürün kalitesi, paketleme ve servis hızını göz önüne alırsanız kesinlikle parasını hak etmeyen ürünler
...y5/28/2026Yanlış göndermişsiniz
...l5/3/2026Poğaça diye gönderilen milföyle yapılmış bir şey börek yağ içinde olmadı.
...t5/1/20262 porsiyon böreği küçücük kaba üst üste sıkıştırmışlar parça pinçik geldi ayrıca çok yağlıydı
...k3/27/2026Hayatımda yediğim en kötü açmaydı resmen dünden kalan ürünleri göndermişler kendisne saygısı olan burdan sipariş vermesin 2 3 günlük açma yollamışlar
...n3/12/2026merhabalar önceki Sarıyer börek ile alakası yok gelen ürünler buz gibi ve söylemiş olduğum küt böreği sırf kalan kenarlardan gönderilmiş çocuğa söyledim okula gitmeden yesin diye malesef yiyemedi
...e3/8/2026Kır pidesini kasabın yanından geçirmişlerde oradan kıymayı görüp, ” ben kıymalı kır pidesi olayım” demiş. Aldığınız parayı hak edin. İçine koyduğunuz 1 gr bile değildi.
...n2/24/2026simit eskiydi belli her hakinden kaşarlı pogaca lar karisik geldi elinde ne varsa yollamis.
...n1/20/2026urün eksik gelmiş
...t11/27/2025Gönderilen börek siparişi eksik ve maalesef düzgün değildi. İçinde masadan kalan artık parçalar gibiydi iki parça kıymalı, iki parça pide ve üç-dört adet kaşarlı börek vardı hepsi çöp ürün
...n9/12/2025Mantarlı pizzanın üstünde mantar dışında pişmemiş kocaman doğranmış domates ve biberler vardı. Ben öyle istesem öyle sipariş verirdim zaten. Birde kurye kızcağızı öğretmişler size özel yapıldı diyor
...n7/14/2025bundan daha kötü poğaça yemedik daha
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0021:00