Aşkaabat Caddesi No: 6/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır....l13.06.2026midye güzeldi de kuryemiz düşmüş..midyelerle birlikte.. ama sorun yok tavsiyesi üzerine suya tuttuk afiyetle yedik. kuryemize geçmiş olsun dileklerimizi burdan da iletelim:)
...ç06.06.2026Hepsi çok taze ve lezzetliydi
...m25.05.2026Midyeci yasin farkı süperdi
...ğ13.05.2026herşey harika kokoreç ve Midye.
...n29.07.2025elinize emeğinize yüreğinize sağlık çok ama çok güzel bı kokoreç yapmışsınız,,,ilk defa yemek sepetinde işinin hakkını veren bi firma çok teşekkür ediyorum,,paketleme sıcacık özenle geldi,,,
...n18.09.2025şalgamı unuttunuz olmadı
...ı12.08.2025Kokoreci gayet güzeldi ancak midyeleri biraz küçüktü ve tatlarını çok beğenmedim ancak genel olarak iyiydi
...r03.12.2025Soğuk geldi, yarım istedim ama porsiyonu da çok küçüktü. Yanında biber, turşu vs. gibi her kokoreçle birlikte standart gelen ürünler de yoktu. Ayran da ekşimişti.
...u26.11.2025Normaldi
...r14.09.2025emeğinize sağlık çok beğendim.
...z16.03.2026Eğer bir şeyden tasarruf etmeye çalışırsanız bu midyeleri koyduğunuz plastik olmasın. Bütün soslular tek bir plastikte geldi bütün soslar karışmış tadına gelince berbat pilav gibi döküldü hepsi
...n15.06.2026Ana yemeği göndermeyip aperatif göndermek nedir? Uygulama aracılığıyla onlarca kez arandım bir telefondamı açamıyorsunuz?Kurye arkadaşa yazık getirdiği emeğe. Sipariş verilirken dikkat edin
...A14.06.2026kokereç lezzetsiz ve inanılmaz yağlıydı. siparişimde atom boy (kiyilmamis) istedim ancak gelen kokerec sanki dünden kalan küçük ve yanık ve ince kıyılmış ve miktarı da az kokerecten oluşturulmuştu...
...n05.06.2026Atom kokoreç istedim ince kıyım geldi. Buz gibi geldi. Olduğu gibi çöpe gitti.
...r07.03.2026Yarım parça olsun bi limon koysaydınız
...u24.02.2026BERBATTI SAKIN SÖYLEMEYİN
...n07.01.2026Midyenin tadı çok kötüydü içinden kum falan geldi zaten midye demeye bin şahit sadece pilav var
...u25.12.2025notum dikkate alınmadı
...a14.12.2025benim siparişim kuryenin teslim ettiği üçüncü sipariş olduğu için buz gibi olmuştu. turşu suyu kokorecin üstüne akmıştı. kokorecin yağı donmuştu. o yüzden mi tadı kötüydü anlayamadı m
...n09.11.2025Normalde hiç yorum yapmamış birisi olarak ilk defa yorum yapmak istedim, malzeme kaliteleri gerçekten çok kötü olmakla birlikte diğer yorumlardaki gibi bir soğuk gelme durumu söz konusu değildi.
...n13.05.2026ben normalde her gün midye yiyen biri olarak söylüyorum hayatımda yediğim en bayat midyeydi kokoreç zaten sadece yağ kullanılmış ve onu da yakmışlardı 2 saat içinde gelince bende haliyle uyumuşum
...ı30.04.2026Midyeler berbattı ama kokoreç çok güzeldi ayrıca ayran da ekşimiş gibiydi
...n11.09.2025NORMALDE ÇOK SEVEREK YEDİĞİM MİDYELERİN BİR TANESİNİ BİLE YİYEMEDİM GEREK TATSIZLIĞI HAFİF BOZUKLUĞU GERÇEKTEN ÇOK MUTSUZUM MİDYECİ YASİNE HİÇ YAKIŞMADI BU GECE GÖNDERİLEN SİPARİŞ!!!
...m28.07.2025Ellerinize saglık
...k09.07.2025üç çeyrek söyledik yarım geldi, kuru tatsız atomla da alakasız
...k27.06.2025Yarım kokoreç sipariş ettim,çeyrek ekmek geldi, 4 tane midye dolması söyledim içi bomboştu, 500 küsür param çöpe gitti
...n26.08.2025Yarım ekmek dedikleri çeyrek ekmekten ufak, çeyrek ekmek dedikleri sakallı poğaça boyutunda neredeyse. Ayrıca 3 midye söyledim 2 tane geldi. Midyeler de minyatürdü tabi ki. Lezzete gelince vasat
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday00:0001:45
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59
Friday,Saturday00:0003:30