rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Teslimat

Zenburger

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Yenidoğan Mah. Hoca Ahmet Yesevi Cad. No:17/A (Tabela ismi : Pizzen)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n24.06.2026Zen dürüme olan zam çok üzdü beni
...ı22.06.2026ellerinize sağlık son zamanlarda yediğim en güzel burgerdi şef bu işin piri olmuş resmen facori nekan bellj oldu :>>>>
...ı22.06.2026bu işletme mükemmel uzun zamandır böyle güzek bir yemek yemedim çok iyi çok iyi çok iyi mükemmel artık hep burdayım
...u19.06.2026hocam ilk siparism olduğu için çok güzel beğendim ellerinize sağlık iyi çalışmalar
...ı10.06.2026Yediğim en iyi burgerdi ellerinize sağlık uzun zamandır böyle güzel burger yememiştim 5 yıldızı bildiğiniz hakkıyla aldınız benden favori restoranım sizsizin artık 💚💚💚💚💚
...u10.06.2026teşekkürler çok iyiydi
...n10.06.2026çok beğendim çok lezzetliydi
...n09.06.2026Harika bir dürümcü teslimat hızlı paketleme çok güzel hediye tatlı için teşekkür ederiz
...n07.06.2026Açık ara yedigim en iyi burgerdi özenle hazırlandığı çok belliydi.İlk siparişimdi ama son olmayacak.Herkesin eline sağlık
...k27.05.2026Sıcak ve lezzetli geldi
...r27.05.2026Harika olmuştu bayıldım
...a17.05.2026tatlı almayin gerisi güzel
...n16.05.2026Muazzam bir işletme yıllardır yiyorum.
...n14.05.2026son 2 siparişimde zendürümün içindeki tavuklar tam pişmemiş oluyor yine çok güzel yapıyorsunuz fakat dikkat ederseniz sevinirim
...n13.05.2026Her zamanki gibi çok güzeldi, ellerinize sağlık
...z01.05.2026Çok lezzetli ama tavuk sosuyla beraber inanılmaz güzel ve uygun fiyatlı
...z01.05.2026Hamburgeri lezzetli ama Burdan hamburger söyleme sebebim tavukları çok lezzetli sosla inanılmaz güzel oluyor ellerinize sağlık
...z29.04.2026son zamanlarda söylediğim en iyi yemekti. Geç saat olmasına rağmen özenle hazırlanmış hızlıca getirildi. Teşekkür ederim.
...k12.03.2026cips ve sos kombinasyonu tavukla çok iyi olmuş. İlk defa bu kadar sıcak patates kızartması yedim beklemek zorunda kaliyor insan. Lezzet için teşekkürler.
...a18.04.2026süperdi tavsiye ederim
...ı17.04.2026Hocam siz napmışsınız böyle uzun zamandır böyle güzel bir burger yememiştim umarım tadı hep böyle kalır hiç değişmez ayrıca tatlınız çok güzeldi severek yedim her şeyi tekrardan ellerinize sağlık 💚💚
...ı17.04.2026Chedar şelalesi gerçekten şelale gibiydi tadı efsaneydi tatlı ikaramı ayrıca çok mutlu etti beni ellerinize sağlık favori restoranım oldu bundan sonra favori mekanım burası ellerinize sağlık
...z16.04.2026Tek kelimeyle harika taze kızartlımış patatesler taze ekmeği soslar vesayre on numare
...n12.04.2026Harikaydı sıcak geldi ve lezzeti gayet yerindeydi elinize sağlık
...r09.04.2026limonata yerine bi tanesini ayran istemiştim hemen değistirdiler menüde olmamasına rağmen üzerine tatlıda ikram etmişler iki tane çok güzeldi öneririm kesinlikle
...n04.04.2026Sosları ve dürümü çok güzeldi
...i30.03.2026patatesler sicak geldi cok guzeldi ekstra sos da koymuslar cok iyiydi 🙏🏻
...ç29.03.2026Her zaman gidip yedigim bi burgerdi ilk defa eve sipariş verdim hızlıydı hala sıcaktı patatesler de güzeldi malzemesi her zamanki gibi boldu ikramınız içinde teşekür ederimm
...r29.03.2026Çok lezzetli teşekkür ederizz
...r28.03.2026harika
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: