rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Göl Sarıyer Börekçisi

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Dersaadet Cd. DERSAADET CADDESİ NO 38C
...z20.06.2026cok ğüzel
...t18.06.2026sıcacık ve tadı çok güzeldi
...r11.06.2026ya urunler cok guzelde her seferinde 1 saat bekliyorum o kotu
...a08.06.2026süper
...z17.05.2026Harika lezzetli bol ilave malzeme için tesekkurler kurye kardesimizde çok kibardı sagolun
...u17.05.2026sıcak gelmesi güzel elinize sağlık
...Ş29.04.2026sıcak geldi her zamanki gibi lezzetli teşekkür ediyorum
...k25.04.2026Hem hızlı hem sıcacık elinize sağlık
...n22.04.2026On numaraydı çok beğendim
...z04.04.2026başarılı
...n03.04.2026Hemen 200 metre yakınımızda şube olmasına rağmen 4,5 km uzaklıktan söylüyorsak ve işletmede getiriyorsa kaliteden dolayıdır herkese afiyet olsun
...i01.04.2026Tamam
...n21.03.2026Her zamanki gibi taze ve çok güzeldi Adana usulü kaşarlı su böreği özellikle çok çok iyidi nefessiz yedim
...a16.03.2026good
...n11.03.2026kaliteli
...ç08.03.2026harikaydııı hem sıcacık hemde bol kıymalıydı elinize emeğinze sağlıkk😻😻🌸🌸
...t03.03.2026Üç yıldır burdan düzenli sipariş ediyorum her zaman çok memnunum
...n18.02.2026Sıcacıktı ve çok güzeldi
...r06.02.2026.uzaktan geldiğini görünce bu kadar sıcak geleceğini düşünmemiştim.ellerinize sağlık.baska siparişlerde görüşmek üzere inşallah
...k01.02.2026Sıcak taze ve çok güzeldi 2 gündür sipariş veriyorum çok memnun kaldım
...z30.01.2026Hızlı Ve El Lezeti Mükemel Diyebilirim Elerinize Sağlık.😊
...ı30.01.2026Sabah erken saatlerde verdiğim için yoğunluktan geç geldi fakat mükemmel geldi.. sıcacık simit ve özellikle DEREOTLU poğaça mükemmeldi ustanımızın eline sağlık
...r25.01.2026Hızlı ve sıcak geldiği için teşekkür ederiz
...r18.01.2026kuryeye teşekkürler bu hava da çalışıyorlar
...a12.01.20265 yıldız lezzet..bı beş yıldız daha olsaydı kurye arkadaşaydi herkesin emeği için teşekkürler
...n09.01.2026mükemmel böreklerini bir de orada yerin de yiyin sıcak taze tesekkürler kurye de çok hızlı ve sorunsuz geldi teşekkürler
...n08.01.2026merhabalar siparişlerim içindeki dereotu poğaçanın içinden taş çıktı..biraz özenli ve dikkatli olursanız iyi olur sürekli alıyoruz can sıkıcı oldu açıkçası.
...ş07.01.2026Hem hızlı hem kaliteli
...ğ30.12.2025Porsiyonlar iyi , lezzeti de yerinde. Hızlı ve sıcak geldi. Tavsiye ederim 👍
...k24.12.2025çok iyidi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday06:0021:00
Sunday08:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: