YENİCE MAH. ÇEVRE YOLU BLV. - NO: 109 /4 MERKEZ/
AFYONKARAHİSAR...k11.06.2026Bu size verdiğim ilk sipariş çok beğendim fakat daha sonrakileri maalesef hepsi soğumuş olarak elime ulaştı
...m05.06.2026Restoranda ne ise o uzun zaman sonra bir işletmeden güzel hizmet aldık teşekkür ediyorum.
...n04.06.2026Bol salata ve mezhe porsiyonu vardı gayet doyurucu ve lezzetli elinize sağlık
...k03.06.2026kesinlikle tavsiyedir teşekkür ederim tüm ürünler on numara
...r26.05.2026fiyat ve performans olarak çok çok iyi yanında gelen mezeleri lezzetli dürüm içi dolu dolu mükemmeldi teşekkürler
...d25.05.202610 tane falan meze vardı herhalde her zamanki ciğerci ahmet kalitesi, bi tık kebabın porsiyonu arttırılabilir onun haricinde kalite harika zaten
...t23.05.2026lezzetli guzeldi abi elite saglik
...s18.05.2026Çok lezzetliydi her zamanki gibi teşekkürler
...ı18.05.2026Doğu tarafından geliyorsanız ciğerci ahmet tam size göre kebablarını denemeden gitmeyin ikramlar mezelerden bahsetmiyorum bile zaten
...ş16.05.2026çok iyiydi mükemmel
...r06.05.2026Çok hızlı geldi. Soğumasın diye folyoya sarmışlar. Tadı her zamanki gibi çok guzeldi
...z05.05.2026Çok güzeldi teşekkür ederim
...k23.04.2026Aferin
...k20.04.2026Sipariş çok hızlı geldi. Ürünler gayet güzel mezeler biraz daha olabilirdi ama lezzeti iyiydi ve sıcaktı teşekkür ederiz.
...i15.04.2026lezzetli, çok hızlı ve çok Uygun ve mezesi bol teşekkür ederim 👍
...n02.06.2026Kola elime ulaşmadı bile boşuna mı para veriyoruz
...ı21.05.2026Mezelerde içli köfte ve çiğ köfte yazıyordu ikisi de gelmedi. Gelen mezeler de birbirlerinin farklı türevleri diyebilirim. Bunun dışında kebabın lezzeti güzel, sipariş hızlı geldi(25 dakika)
...k14.04.2026İkramlar için teşekkürler ama dürümler çok amatörce hazırlanmış ve çok lezzetsizdi ciğerci Ahmet kalitesine yakıştıramadım
...ş28.04.2026Tadı ve lezzetine bayılıyrum zaten ama menü içeriği biraz zengin olsa daha iyi olur mor lahana zaten salata da var ayrı koymanıza gerek yoktu bence onun yerine soğan olabilrdi patates k. İçli köfte vs
...ş20.06.2026Ayranı pet şişeye doldurup göndermişler, sipariş verirken açık ayran yazmıyor. Salata ve ezmesi güzel, adana dürüm normal seviyede.
...N21.06.2026Ya ekmek ya lahmacun ya salata sürekli birşey eksik geliyor kalite lezzet herşey mükemmel bi standart yok sadece
...k11.06.20263 kere sipariş verdim bir tanesinde adam gibi ciğer yedim 2 tanesi soğumuş olarak geldi
...n07.06.2026İki kişilik Adana dürüm geliyor ama maalesef meze tek kişilik biraz daha özenli olabilir siniz
...N06.06.2026Soğuk ve dökülmüş geldi
...N06.06.2026Herşey çok güzel çok lezzetli ama malzemeler eksik belirtildiği sayıda gelmiyor birde soğuk ve dökülmüş geliyor şikayet olarak yazmadım ama dikkat edilse 4 4 lük yapıyorsunuz
...N06.06.2026Malzeme eksik geldi
...I03.06.202635 lik pet şişenin içine ayran doldurulmuş.Urfa kebabın biri lavaşa diğeri tırnaklı pideye sarılmış ve buz gibi getirildi.
...ç31.05.2026geldiğinde salata dökülmüş, lavaş hamur olmuştu
...a21.05.2026az önce teslım edılen siparişim eksıkdı 4 tane içli köfte arıyorum subeyı telf acmıyorsunuz derdımı nıye anlatamıuorum ulaşamadım
Monday10:3022:15
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3022:30