- International
- Restaurant Delivery
Bi Bowl
Bi Bowl Ratings & Reviews
...t
2 months ago
çok güzel
- Dağ Kekikli Kremalı Tavuklu Bowl470 TL
...z
7 months ago
başarılı
- Dağ Kekikli Kremalı Tavuklu Bowl470 TL
...k
7 months ago
porsiyon büyük lezzet çok iyi ikramınız için de teşekkür ederim elinize sağlık
...r
7 months ago
İkramınız için teskkurler çok lezzetliydi kuryenizde cok hızlıydı
- Vegan Bowl470 TL
...t
7 months ago
dağ kekikli çok güzeldi yanındaki tatlı da çok iyi gitti çok beğenip ikinciye söyledim şimdi
- Dağ Kekikli Kremalı Tavuklu Bowl470 TL
- Not availableAyran (27 cl.)
...ı
8 months ago
Çok doyurucu yanında ki puf için teşekkür ederim ❤️
- Dağ Kekikli Kremalı Tavuklu Bowl470 TL
...n
8 months ago
Porsiyonlamanız çok iyiydi fazlasıyla doydum ve lezzet mükkemmeldi 🤌🏻
...e
8 months ago
Neredeyse hepsini sipariş etmişizdir hem doyurucu hem uygun fiyatlı
...k
8 months ago
lezzet ötesi ❤❤❤
...ş
8 months ago
Hiç yorum yoktu ama çok güzel geldi yanında bir de ikram ev yapımı kek göndermişler. Tek önerim bowl içindeki ürünleri kumpirdeki gibi kendimiz seçebilsek süper olurdu:)
- Dağ Kekikli Kremalı Tavuklu Bowl470 TL
...n
8 months ago
ellerinize sağlık mükemmel di
- Dağ Kekikli Kremalı Tavuklu Bowl470 TL
...A
9 months ago
Tadı herşeyi çok güzeldi aşırııığ beğendim. Tekrar spariş vermeyi çok istiyorum ama bi türlü pos cihazını haledemediğiniz için spariş veremiyorum lütfen kapıda kredi kartı ile ödeme yöntemini düzeltin
- Izgara Tavuklu Bowl490 TL
...i
7 months ago
lezzetine diyecek yok özellikle de kekiklisine. tabak bol boldu bi kişiyi rahat doyurur. bi yıldız eksik verdim o da çatal kasık koymayı unuttulları icin otelden calmak durumunda kaldık.
- Dağ Kekikli Kremalı Tavuklu Bowl470 TL
- Köri Soslu Tavuklu Bowl470 TL
- Acı Soslu Tavuklu Bowl M470 TL
...k
7 months ago
Güzeldi sadece pilav biraz kuru ve tavuk miktarı az gibi geldi
- Izgara Tavuklu Bowl490 TL
...l
8 months ago
Fazlasıyla doyurucu. Çabuk geldi. İkram için teşekkür ederim.
- Acı Soslu Kremalı Tavuklu Bowl470 TL
- Not availableAyran (27 cl.)
...n
5 months ago
Beklemiş tavuk tadı aldım. Orta diyebilirim tadı için. Doyurucu
...k
6 months ago
Mezeleri güzel ama tavuk kötüydü hep deriliydi barbekülü olanında barbekü tadı gelmiyordu…
...e
7 months ago
Hepsi güzeldi ama tavuğun tadı değişik geldi barbekü soslu değil gibiydi ve aşırı deriliydi. Dilim kek için teşekkürler
- Barbekü Soslu Tavuklu Bowl470 TL
...z
7 months ago
tat mükemmelde çok p0rnografik fiyatlar
...l
5 months ago
Lezzet olarak çok iyi değil ama tek kişi için yeterli miktarda
...l
8 months ago
Mezeler güzeldi ama tavuk için aynı şeyi söyleyemeyeceğim kıkırdak yani yumuşak kısımları çok vardı yiyemedim 😢
...u
4 months ago
Yediğim en kötü bowldu. Tavuğu aşırı kokuyordu beklemiş tavuğu haşlamışlar gibi.mezelerinde de çok keskin bi koku vardı ,arkadaşımla sipariş etmiştik denemek için yorumlara aldandık.
...r
4 months ago
Tavuk bozuk gibiydi
...ı
4 months ago
Tavuklar çiğ geldi dağ kekikli istedim körili geldi yiyemedim çöpe döktüm bir daha sipariş vermem
...n
5 months ago
Barbekülü bowl söyledim. Tabakta tavuk hariç diğer tüm elementler başarılı olmasına karşın tavuktan garip bir tat aldım . Tavuk ayrıca kokuyordu. Korktuğum için yemeyi bıraktım.
...n
7 months ago
Max 40 dk görünen teslimat 80dkda yapıldı, uygulamada 45. Dkda teslim edildi gösterdikleri için uygulamadan iptal edemedim, dükkanı aramama rağmen açan dönen olmadı, gelen yemek soğuk ve karışmıştı.
...n
7 months ago
Tavuklar resmen kokuyor bozuktu çöpe döktük ve içecekler eksik geldi üstüne tabağın içinde olan bir şeye alerjim olduğu için çıkarılmasını not ettim ama asla nota bakmıyorlar töbe daha burdan yemem
...n
7 months ago
Asla tavsiye etmiyorum
...g
7 months ago
17.30 da verdiğim sipariş 18.45 de geldi. Soğuktu. Zaten 40 dk kuryede kaldı. Ne canlı takip yapılabiliyor ne de tahmini teslimat süresi veriliyor. Telefon da açılmıyo.Sadece oturup bekleyebiliyorsun.
...n
7 months ago
hiç yıldız vermek istedim ama öyle bir seçenek yoktu. fotoğraflara aldanmayın. acı soslu kremalı tavuk bowl siparişi verdim sulu yemek gibi tavuk sote geldi. pilav neredeyse hiç yoktu.mezeler de kötü

