rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Tatlışık Plevne

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Plevne Cad. Misafir Sokak No:4
...e20.06.2026Şükürler olsun ki karpatka menüye sonunda eklendi. Bütün şubelerde vardı bi sizde yoktu bu yüzden geri geldiğine sevindim.
...n26.05.2026Çok güzeldi be
...Z21.05.2026Diyete baslayamama sebebim olan tatli
...ı08.05.2026Ben böyle bir şey görmedim o kadar güzeldi ki aşırı beğendim 👍🏻 çok lezzetliydi çikolatası falan mükemmeldi 🫱🏻‍🫲🏼💘
...r03.05.2026not yazmalarını istemiştim onu da yazmışlar çok teşekkürler :)
...Z14.04.2026Tatli krizlerine care olan tatli, son yedigimin cikolatasi az gibi geldi ama denk gelmistir diye dusunuyorum
...Z10.04.2026Ya ben bu tatliya bagimli oldum fiyat biraz yuksek geliyor ama tatli krizlerine fazlasiyla yetiyor
...a04.04.2026tatlılarınız gerçekten çok güzeldi teşekkürler
...z23.03.2026Bayılıyorum ürünlerinize özelllikle magnolia
...z23.03.2026Hayatımda ilk defa bir restorana yorum yapıyorum tek kelimeyle mükemmel
...y04.03.2026Çok güzel yahu bağımlısıyız🙂
...a26.02.2026cok hizli ve guzeldi tesekkur ederimm
...r28.01.2026nazendeye bayıldıım çikolata krizlerine birebir
...ç18.01.2026Çok iyiydi eşimle çok beğendik asiye kesinlikle tatlı krizini gideriyor çok keyifli karpatka daha hafif ve leziz diğer lezzetlerinizi denemek için sabırsızlanıyoruz
...Z25.12.2025Tatli krizine birebir ama buzdolabina koymayin cikolatasi donuyor. Urunun fiyati bence biraz fazla
...k13.12.2025Fiyatlar biraz yüksek ama tadı harika
...p28.11.2025Güzeldi
...c24.11.2025Çokkkkk beğendim
...r24.11.2025Bayıldıım tatlı krizini fazlasıyla gideriyor hepsini tek seferde bitiremeyebilirsiniz bile
...l19.11.2025Çok iyiydi umarım bozmaz buralarda böyle güzel tatlı yapan başka yer yok
...r09.11.2025çok iyii
...u04.11.2025tam sevdiğim tarzda tatlı yapıyorlar krema da çikolata da çok güzeldi sadece biraz indirimmm olmalı
...İ03.11.2025brownie çok beğendik sadece biraz sert geldi biraz daha yumuşak olabilirdi. Teşekkürler
...n01.11.2025Tatlılar süper harika da azcık fiyatlarınız yüksek gibi biraz indirim olsa güzel olur.
...n31.10.2025Çok leziz ama porsiyon küçük gibi geliyor bana
...ı24.10.2025Çok lezzetliydi daha önce de sipariş vermiştim çok beğenmiştim. Artık bi yorum yapayım dedim. Bu aralar favori tatlıcımsınız. Ellerinize sağlık.
...t24.10.2025Çok başarılı
...u22.10.2025çikolatası lezzetliydi krep kırıkları da çıtır çıtır çok beğendim çikolata sevenler sever. içinde biraz daha çilek olsa mükemmel olurdu
...z16.10.2025tadı aşırı güzeldi bayıldım 😋
...t12.10.2025Fiyat olarak biraz pahalı ama lezzeti güzeldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:3023:45
Sunday14:3023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: yesilgrup@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0924095201400001