rider-banner-icon
  • Çiğ Köfte
  • Express Teslimat

Gece Çiğ Köftecisi

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
TALATPAŞA MAH. KIRMIZI GÜL CAD. NO: 10/2
...z15.05.2026Çiğ köftesi güzeldi beğendik elinize sağlık çok hızlı geldi
...n18.03.2026Çok hızlı geldi lezzeti de yerindeydi
...r10.02.2026Siparişim çok çabuk ulaştı, lezzetliydi.
...n23.01.2026elinize sağlık ikram icin teşekkür ederiz
...k16.01.2026harika harika harikaaa
...k15.01.2026mük mük mükkk
...k14.01.2026burası mukememl gerçekten sizi taktir ediyirum . en önemlisi çok hizliziniz lezzet zaten 10 numara . şu mecburi minimum sepet tutarında biraz indirirseniz daha Super olur
...k14.01.2026harika harika harika mimumu. tutarı azaltirsaniz gerisi mükemmel
...k07.01.2026harika her zamanki gibi ve çok hizi
...k07.01.2026bayılıyorum çok seviyorum son siparişimi iptal etmeseniz daha iyi di ama olsun
...k07.01.2026her gün 5 yıldız benden
...k07.01.2026her zamanki gibi 5 yıldız yine benden
...k31.12.2025her gece sipariş vermeye başladım bu gece kapaliydiniz başka yerden verdin üzücü oda 2 saatte geldi erken kaoamayin lütfen
...k29.12.2025ilk defa sipariş verdim 10 numara 5 yıldızdi daha da başka çok köfteci tanimam
...z14.12.2025Ustamız gayet hızlı yapmış kurye de hızlı şekilde ulaştırdı tadı oldukça güzel elinize sağlık
...s10.12.2025Gerçekten baya lezzetliydi
...u25.11.2025çok, lezzetli ve hızlıydı teşekürlerler
...ı11.10.2025Güzel lezzetli çabuk geldi
...n01.09.2025Kralsınız
...r18.08.2025Çiğ köfte 10 numara, yanında tatlı ikram göndermişler teşekkürler.
...n06.04.2026Hızlı teslimat yaptılar fiyat performans olarak da bence gayet güzeldi malzemesi bol ama göbek yoğun olduğundan domatesin tadını bastırdı ama gayet başarılı tavsiye ederim
...ş12.03.2026Çiğköfte lezzetli fakat içerik sade marul ve domates içeriyor. Aslında daha güzel fakat marul çok baskın, diğerlerinin tadını bastırıyor.
...n10.02.2026Elinize sağlık ancak garnitürleri arttırsanız daha iyi olur diye düşünüyorum. Salatalık turşusu vs. Gramaj olarak iyiydi.
...n06.12.2025başarılı
...k12.03.2026keşke içinde sos olsaydı
...ı11.01.2026doritosu azdı halbuki mega söylemiştim
...l23.12.2025Dahada acı olabilirdi .
...u07.12.2025Kuruydu
...i15.11.2025tatlılar gelmedi
...n25.10.2025çiğ köfte ortalama yanında marul var sadece nar eşkisi koymuşlar 3 damla yani esnaflık, Edirne çok görmemek lazım
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday11:4523:59
Thursday00:0003:30
Thursday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: huseyin.demir.36@hs01.kep.tr

MERSIS No: