- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Halis Dürüm
Halis Dürüm Ratings & Reviews
...u
1 week ago
Adana gayet güzeldi
- Adana Kebap (200 gr.)740 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)80 TL
...u
1 week ago
Lahmacunlar gayet iyi ama içli köfte de değişik bir tat vardı. Daha dikkatli olmalılar yada farklı yapın.
- Lahmacun170 TL
...n
1 month ago
Sıcak ve lezzetli geldi. Açıkçası beklentimi hep karşılayan fiyat performans canavarı bir mekan.Bence performans olarak gayet başarılılar.2defa mekanlarında 3 defa da siparişte memnun kaldım.
...u
1 month ago
Bölgedeki en iyi lahmacunu yapan yer kebabı ve çorbası da çok iyi deneyebilirsiniz
- Ezogelin Çorbası200 TL
- Lahmacun170 TL
...u
1 month ago
Uzun bir aradan sonra bölgede en iyi lahmacunu yapan yer diyebilirim. Kebapların da lezzeti çok iyi denemenizi tavsiye ederim
- Lahmacun170 TL
...k
2 months ago
Çok lezzetliydi ama yanında ikram düşünülebilir mağazadaki gibi
...r
3 months ago
ciğer şiş çok iyiydi. pide hamuru çok iyiydi. gelen çiğ köfte ve tırnak pide çok iyiydi. elinize sağlık
- Ciğer Şiş (200 gr.)780 TL
- Kıymalı Pide450 TL
...r
3 months ago
Harika bi lezzet
- Ezogelin Çorbası200 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)80 TL
- Tavuk Şiş Dürüm (130 gr.)320 TL
...r
2 weeks ago
Yemekler çok lezzetliydi fakat min sepet tutarı ikinci kez sipariş vermek istediğimde üç katına çıkmıştı. Bu nedenle artık tercih edemiyorum.
- Lahmacun170 TL
- Urfa Dürüm (100 gr.)380 TL
...n
2 months ago
Dürüm çok güzel fakat sütlaç diye söylediğim tatlıyı yemeden direk çöpe attım sütlaça hiç benzemiyordu
- Adana Dürüm (100 gr.)380 TL
...n
1 week ago
Pide sabahtan kalma
- Sütaş Ayran (30 cl.)80 TL
...u
2 months ago
Çok yakın mesafeden çok soğuk geldi normalde lezzeti güzel ama
- Kavurmalı Pide480 TL
...g
1 month ago
İki lahmacun iki sütlaç istemiştim. Sütlacın bir tanesi yarıya kadar yiyilmişti yolda. Firmayı aradım neden böyle diye? Bana verdikleri cevap kurye bize ait değil yemek sepetin kuryesi vs… ayıp yazık.
...r
2 months ago
Açsanız sakın söylemeyin 1 saat 20 dk sonra siparişim elime ulaştı
...ı
3 months ago
Öncelikle buz gibi geldi ve gelmesi uzun sürdü. Ve içerisinde közlenmiş biber vs yazıyor ancak etin harici sadece taze soğan(ne alaka bilemedim)ve domates vardı. Gerçekten çok kötüydü

