rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Eyfel Pastanesi

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Bahçelievler Mah. 16. Cad. No:37/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...x27.06.2026Harika lezzetli KURYEYE DE AYRICA TEŞEKKÜRLER
...z28.05.2026eh fena değildi
...z25.08.2025ilginiz için çok teşekkür ederiz
...n21.04.2026istediğimi yaş pastanın iç malzemesinde eksik ürünler vardı
...n20.11.2025pasta günlük değildi
...i17.09.2025Arkadasıma gönderdim pastayı çpk begendi hem hızlı oldu hem de kurye adres konusunda yardımcı oldu
...t05.09.2025pasta güzeldi ama eklerin kreması ekşimiş
...i11.05.2026Bozuktu hem pasta hem ekler hepsi çöpe gitti hayal kırıklığına uğradım.
...ğ02.05.2026yanlis ürün geldi ama degistirmicem yinede güven kırıcı
...ş01.05.2026Bayattı misafir vardı rezil oldum
...l20.04.2026ya pasta mahf olmuş gelene kadar çok özensiz ben onu süpriz olarak göndermiştim🥺
...ü13.04.2026Pasta kutuya yapışmış ve parçalanmıştı ayrıca not ve mum istemiştik hiçbiri gelmedi
...k25.03.2026Dağılmıştı mum kart vs hiçbir şey yoktu içinde
...r28.12.2025Ne mum koyulmus ne not yazılmış geri aradıgımda da gelip alabilirsiniz diye söyleniyor gelip alabilsem sipariş vermezdim burdan
...l16.12.2025görseldeki pasta ile gelenin alakası yoktu ve pasta bence 3 kişilik değildi:((
...k21.11.2025İşletmeye not ekliyoruz. Notumuzu dikkate almıyorlar. Sürpriz yapmaya çalışıyoruz sayenizde oda olmadı
...z11.11.2025Pasta iyi görünüyor ama not bırakmama rağmen doğum günü için mum koymamışsınız
...n25.10.2025çok kötüydü pasta gelirken hep dökülmüştü verdiğim paraya yazık nota dahi dikkat etmemişler katmamışlar çok pişman oldum keşke almasaydım tadı çok kötüydü
...n23.09.2025istediğim pastadan farklı pasta yolladilar
...k02.09.2025Franbuğazın f Şi yoktu, kalın bir kekin üzerine krem şanti koymuşlar. Ayrıca pastanın yan tarafı bozuktu/
...k15.08.2025pasta ve trileçe soyledim ikisi de kötü pasta bayat trileçe ekşimişdi midemiz bulandı berbattı!
...r14.08.2025Bayat pasta göndermişsiniz çok kötüydü
...a13.08.2025O kadar kötü ki hayal kırıklığı keki cok bayat ürün içeriğinde fıstık var ama içinde ne fıstık ne adam akıllı çikolata var sadece pandispanys ayrıca not olarak doğum günü kartı istedik o da yok yazık
...ç10.08.2025Çok kötü bayat ve 6 kişilik yazıyor 4 bile değil di
...f08.08.2025Pasta berbat bayat üstüne yazdıkları yazı kötü
...n24.07.2025trileçe çok kötüydü kup kuru süte dair bişe yok ve karameli kurumuş eşkimsi bir tat vardı muhtemelen kalmış satilmamis o kadar sipariş veriyordum ilk defa böyle birşeyle karşılaştım memnun kalmadım
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:00
Tuesday09:0023:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: