637/4. Sk. 59A...y6/7/2026teşekkürler hızlı ve çorbalar çok lezzetliydi
...u3/8/2026hızlı teslimat için teşekkür ederim. elinize sağlık lezzetliydi.
...r2/6/2026Çorba sıcak ve çok lezzetliydi ve çabuk geldi
...l1/29/2026elinize sağlık gerçekten güzeldi sıcak ve iyidi herşey vardı yanında
...R1/24/2026Hastayken sipariş vermiştim. Çorbaların tadı güzeldi. Anne eli değmiş gibi . Tavsiye ederim.
...r1/5/2026Kelle paça için söylenen kötü yorumlara aldanmayın çok güzel ve dolu doluydu notlarada dikkat ettiğiniz için tesekkur ederim ellerinize sağlık
...u12/11/2025çorba güzeldi fakat yanında sirke sarımsak şart neden gönderilmiyo
...n12/5/2025bekleme suresi normalden daha uzun sürdü hava sartlarindan dolayı olsa gerek ama siparişim sıcak geldi elinize sağlık gerçekten harika bir tat
...n12/1/2025Hayatımda yediğim en iyi çorbayı yanında gelen mezelerde taze ve çoktu bol sarımsaklı olmasını istemiştim içine bolca koyup yanında ayrıca göndermişler :) çok ilgililerdi lezzet olarakta hız olarakta
...n10/14/2025Boğazım ağrıyor ve hamileyim diye çorba istedi canım gözüm uykudayken verdim ama, hızlı. Geldi beklemiyordum şifa niyetine aşermem geçti lezzetli sıcak mis gibi. Ayrıca domates ve roka on numaraydı
...n10/7/2025ellerinize emeğinize saglik çok güzeldi sıcacık geldi...
...r9/8/2025Harika
...K4/9/2026Sürekli sipariş ettiğim lezzeti güzel ve sıcak gelen bir çorbacı. Sadece siparişe eklediğim notları dikkate almadıkları için 4 yıldız verdim yoksa ustamızın ellerine sağlık.
...r1/7/2026Sipariş vermeden önce restoran yorumlarını okudum o kadar insan sarımsak göndermemişsiniz demesine dizinde birdahaki seferedemenize rağmen sarımsak gelmedi sarımsaksız ayak paça içmeyeçalışıyorum
...k9/28/2025güzel degildi
...l6/15/2026Aradım terbiyeli kellepaça istedim terbiye yok terauağı istedim o da yok et zaten içinde yok geçen hafta kurban kesip kellepaça yaptım insanlar etini yedi suyunu içmedi bile doyup kalktı siz restoran
...r6/4/2026bir mercimek çorbası hani güzel güzel kokar ya bu çorbada mercimek kokusu almıyorum şahsen tatsız tuzsuz biraz dikkate alın lütfen
...n4/23/2026 tası kafamıza mı dikelim mübarek kaşık niye göndermiyonuz
...ı3/8/2026Çorbanın içinde tane aradık mercimek yarım gönderilmiş ilk ve sondu
...k3/8/2026notlarım dikkate alınmamış su konmamış ayrıca ayak paçalar pişmemiş ve parçalamadan gonderilmiş çorbanın yarısını çöpe attım
...r2/24/2026çorba sipariş ediyoruz yanına içecek söylüyoruz aynı poşette gönderiyor sunuz çorba ezilmiş suyu akmış çatalla çorba içtik. puan 1
...n1/2/2026Bu çorba beni kelle paçadan soğuttu 0 puan bile değil
...r9/16/2025kaseye yarıya kadar çorba konulmuş.kelle paça çorbası söylüyoruz sarımsağı yok.bir daha asla söylemem bu işletmeden
Monday01:3006:45
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday01:4506:00
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday07:0023:59
Sunday07:0023:45