- Toast & Sandwich
- Express Delivery
İlk Isırık Fast Food
İlk Isırık Fast Food Ratings & Reviews
...n
1 month ago
Hızlı ve hep aynı lezzette
- Maxi Karışık Sandviç330 TL
...ı
2 months ago
Harika burger valla şaşırdım boyutuna
- Maxi Karışık Sandviç330 TL
- Cheeseburger430 TL
...m
2 months ago
Yediğim en iyi sandviç ellerinize sağlık çok iyisiniz bucada
- Maxi Karışık Sandviç330 TL
...ü
4 months ago
Sıcak olsa tadından yenmezdi. Güzelllll
- Hamburger410 TL
...ü
4 months ago
Güzeldi. sadece sıcak yesem daha da güzel olurdu heralde :)
- Full Karışık Sandviç330 TL
...z
4 months ago
Teşekkürler kurye arkadaşta sağolsun getirdi allah razı olsun
- Maxi Karışık Sandviç330 TL
- Patates Kızartması260 TL
- Yumurtalı Maxi Sandviç360 TL
...n
4 months ago
Gayet lezzetliydi ellerinize sağlık
- Maxi Karışık Sandviç330 TL
...y
6 months ago
Parasını hakeden nadir yerlerden
- Maxi Karışık Sandviç330 TL
...ı
6 months ago
harikaydı elinize sağlık
- Coca-Cola (1 L.)130 TL
- Full Karışık Sandviç330 TL
- Çeşme Kumru Sandviç360 TL
...Z
6 months ago
Çok lezzetliydi ellerinize sağlık tavsiye ederim
...z
6 months ago
Bombaaaa
...i
7 months ago
bucada rakibi olmayan bir işletme
- Coca-Cola (1 L.)130 TL
- Full Karışık Sandviç330 TL
...u
7 months ago
Süperrr
- Yumurtalı Karışık Sandviç Menü490 TL
...n
8 months ago
sandviçin içi harika ama dışı kumru ekmeği olsa daha iyi olurdu menüye neden eklemediniz
- Maxi Karışık Sandviç330 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)60 TL
...i
9 months ago
Ellerinize sağlık, yine tertemiz, sıcacıktı🙏🌸
...r
9 months ago
Çok teşekkürler, dolu dolu ve çok lezzetliydi.
- Maxi Karışık Sandviç330 TL
...Ş
10 months ago
KÖFTENİZ HARİKAYDI. SANDVİÇTE ÖYLE.
- Maxi Karışık Sandviç330 TL
...n
10 months ago
Köfte menü aldım tadı harikaydı sunumdan ise çok memnun kaldım kaliteden ödün verilmemiş herşey özenle paketlenmiş düşünülmüş.
- Izgara Köfte480 TL
...z
4 months ago
kurye harikaydı
- Maxi Karışık Sandviç330 TL
...n
1 month ago
İçi boş sayılır diğer yerlerle kıyaslayınca ciddi zayıf
...r
2 weeks ago
Kola sipariş ettim meyvesuyu geldi ve kutunun yüzü aşınmıştı neden kola yerine meyvesuyu gönderilir bilemiyorum dikkat edilmesi gerekir ilk ve son siparişim oldu burdan
...k
1 month ago
Sosisler bildiğin çalı gibiydi fazla pişmekten değil malzeme çok kötüydü herzaman yediğim ürünle alakası yok sosis çok kötü değiştirdiyseniz eski ürüne geri dönün çok kötü gerçekten
...n
10 months ago
Bu kadar iyi olmasını beklemiyordum elinize sağlık
- Karışık Ayvalık Tostu330 TL
...F
11 months ago
Uzun zamandır yediğim yer malzeme kaliteli ama son iki siparişim akşamları ekmek bayat geliyor.
...r
1 month ago
Herzamanki siparişimizi tekrarlamamıza rağmen hiç alakası yoktu,ekmek bayat içindekiler soğuk sanki yapılıp bekletilip ısıtmışlar içindekiler lastik olmuş. Sipariş geçte gelmedi 25dkda geldi, soğumaz.
...ü
2 months ago
Sucuk inanmaz acı seçenek olsaydı keşke hiç. beğenmedim çok yağlı
- Sütaş Ayran (20 cl.)50 TL
...r
3 months ago
Soguktu
...n
4 months ago
berbat ekmek bildiğin çamur gibi
...u
6 months ago
Rezaletti.içimdekiler pişmemişti,kaşarlar erimeden olduğu gibiydi,içindekilerin tadı bile yoktu resmen.5 dk lık yerden buz gibi geldi.700 tl çöpe attık resmen.
...t
9 months ago
Resmen kokuyordu yiyemedim attım…

