rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

İlk Isırık Fast Food

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 10000+ inceleme
Mehmet Akif Cad. No:97/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n24.04.2026Hızlı ve hep aynı lezzette
...ı08.04.2026Harika burger valla şaşırdım boyutuna
...m29.03.2026Yediğim en iyi sandviç ellerinize sağlık çok iyisiniz bucada
...ü10.02.2026Sıcak olsa tadından yenmezdi. Güzelllll
...ü04.02.2026Güzeldi. sadece sıcak yesem daha da güzel olurdu heralde :)
...z30.01.2026Teşekkürler kurye arkadaşta sağolsun getirdi allah razı olsun
...n24.01.2026Gayet lezzetliydi ellerinize sağlık
...y21.12.2025Parasını hakeden nadir yerlerden
...ı20.12.2025harikaydı elinize sağlık
...Z11.12.2025Çok lezzetliydi ellerinize sağlık tavsiye ederim
...z26.11.2025Bombaaaa
...i15.11.2025bucada rakibi olmayan bir işletme
...u10.11.2025Süperrr
...n10.10.2025sandviçin içi harika ama dışı kumru ekmeği olsa daha iyi olurdu menüye neden eklemediniz
...i11.09.2025Ellerinize sağlık, yine tertemiz, sıcacıktı🙏🌸
...r08.09.2025Çok teşekkürler, dolu dolu ve çok lezzetliydi.
...Ş25.08.2025KÖFTENİZ HARİKAYDI. SANDVİÇTE ÖYLE.
...n08.08.2025Köfte menü aldım tadı harikaydı sunumdan ise çok memnun kaldım kaliteden ödün verilmemiş herşey özenle paketlenmiş düşünülmüş.
...z07.02.2026kurye harikaydı
...n18.05.2026İçi boş sayılır diğer yerlerle kıyaslayınca ciddi zayıf
...r08.06.2026Kola sipariş ettim meyvesuyu geldi ve kutunun yüzü aşınmıştı neden kola yerine meyvesuyu gönderilir bilemiyorum dikkat edilmesi gerekir ilk ve son siparişim oldu burdan
...k17.05.2026Sosisler bildiğin çalı gibiydi fazla pişmekten değil malzeme çok kötüydü herzaman yediğim ürünle alakası yok sosis çok kötü değiştirdiyseniz eski ürüne geri dönün çok kötü gerçekten
...n12.08.2025Bu kadar iyi olmasını beklemiyordum elinize sağlık
...F03.07.2025Uzun zamandır yediğim yer malzeme kaliteli ama son iki siparişim akşamları ekmek bayat geliyor.
...r28.04.2026Herzamanki siparişimizi tekrarlamamıza rağmen hiç alakası yoktu,ekmek bayat içindekiler soğuk sanki yapılıp bekletilip ısıtmışlar içindekiler lastik olmuş. Sipariş geçte gelmedi 25dkda geldi, soğumaz.
...ü01.04.2026Sucuk inanmaz acı seçenek olsaydı keşke hiç. beğenmedim çok yağlı
...r18.03.2026Soguktu
...n02.02.2026berbat ekmek bildiğin çamur gibi
...u08.12.2025Rezaletti.içimdekiler pişmemişti,kaşarlar erimeden olduğu gibiydi,içindekilerin tadı bile yoktu resmen.5 dk lık yerden buz gibi geldi.700 tl çöpe attık resmen.
...t18.09.2025Resmen kokuyordu yiyemedim attım…
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:45
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: faruk.ozturk.4@hs01.kep.tr

MERSIS No: