rider-banner-icon
  • Uzak Doğu
  • Express Teslimat

Rolik Sushi

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 72 inceleme
İstiklal caddesi Deniz iş hanı No:19/A
...z03.06.2026Mükemmel, lezzeti harikaydı ve taze sıcak. Hızlı gönderi
...a17.04.2026Baya doyurucu ve lezzetliydi ellerinize saglik
...y10.02.2026Çok güzeldi çok beğendim ellerinize sağlık 🩵
...ı09.01.2026her zaman sipariş verdiğim bı yer çok lezzeti ve hızlı getirmeleri harika
...n09.12.2025O kadar lezzetli ve güzeldi ki gerçekten çok sevdik artık favori mekanlarımızdan biri kesinlikle elinize emeğinize sağlık
...z09.12.2025Hızlı ve güzel ürünler
...n12.11.2025Tek kelimeyle mükemmel
...n05.11.2025teşekkür ederim harikaydı özenle paketi eksiksiz hizmet
...r21.10.2025çok hızlı ve sıcak geldi porsiyon gayet iyiydi <3
...ş07.10.2025Birkaç kez sipariş verdim. Lezzetli ama noodle malzeme açısından eskiden daha iyiydi sanki.
...n29.09.2025Biraz geç geldi, ama güzeldi. İçindeki malzemeleri biraz daha ufak kesseniz daha da güzel olurdu.
...n15.09.2025Tek kelimeyle harikaydı.
...n22.08.2025fazlasıyla beğendim umarım bozmaz
...l25.07.2025Kurye çok tatlıydı çok saygılıydı ve sipariş çok hızlı geldi bayıldık
...e25.07.2025it’s a bit more tiny portion, but I can understand that
...ş21.07.2025Çok doyurucu ve lezzetli.
...u01.07.2025ben sevdim begendım ürünler taze kullanılmıs
...l04.07.2025sushi çok küçük geldi orta büyük bekliyordum ama tadı enfesdi oyuzden küçük için bir yıldız vermedim iyi beklerim bidahikne lütfen
...r13.08.2025ekstra zencefil istemistm gondermemissiniz
...n29.09.2025HARİKA !!!!!
...l14.05.2026sebzeli olan 300 liraydi tavuklu icin 60 lira daha ekledim tadi gelmedi bile ve uzerine 180 lira koyup 2 kucuk zavalli karides vermissiniz bu ne saygisizlik paramin degerini alamadim + gec geldi
...i02.04.2026Tavuklu Pan-Asya soslu Noodle siparişi vermiştim. Tadını hiç beğenmedim. Başka yerde yediklerimle alakası yok
...ş20.02.2026ürünlerin servis şekli çok kötüydü.kocaman kutunun içine 3 -5 tane atmışlar rastgele öyle göndermişler ve ben bana dağınık gelen 3 5 tane ürüne 400 TL para verdim ayıp bu kadar da olmaz yani
...z15.02.2026arkadaşlar görsellere bakarak sipariş verdim gelen ürünlerle görselin hiçbir alakası yok bilginiz olsun
...z04.02.2026biraz daha küçük boyutlarda yapsaydiniz isterseniz. Böyle saçma bir sushi görmedim. bir kutuya konulmuş özensiz bir şekilde birbirine girmiş saçma sapan bir şeydi
...r03.10.2025Asla sushi değildi gelenler.. kızarmıs olanları bayat gibiydi özensiz bi paketleme
...l26.09.2025damak zevkime uymadı gerçekten hiç beğenmedim... birdaha kesinlikle yemiyeceğim galiba☹️
...n20.09.2025Suşi, web sitesindeki açıklama ve görselle uyuşmuyor. Rulolar çok küçük ve bazı malzemeler eksik.
...k15.09.2025deniz mahsullu söyledim az önce ve içinde sadece 1 karides 2 tane kalamar çıktı sadece ipk deneyimimdi ve asla memnun kalmadım ve kimseyede önermiyorum
...r14.09.2025Aşırı kötüydü öncelikli sipariş vermeme rağmen 1 saatte elime ulaştı lezzet açısından değerlendirecek olursam berbattı bayat gibiydi kesinlikle tekrar sipariş vermem
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0021:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ulas.ayyildiz@hs01.kep.tr

MERSIS No: