rider-banner-icon
...n18.12.2025Gayet lezzetliydi elinize sağlık notumuzu dikkate aldığınız için teşekkür ederiz :)
...r17.10.2025Baya lezzetliydi. Normalde tantunilerde garip bir tavuk kokusu oluyor. Öyle bir koku da söz konusu değil. Elinize emeğinize sağlık.
...K23.09.2025Bu zamana kadar yediğim en iyi yoğurtlu tavuk tantuni :) Ellerinize sağlık:)
...n22.09.2025Ellerinize sağlık çok güzeldi
...n13.09.202510 numara böyle servis görmedim ekmek olabilirdi ?
...l27.10.2025Cola'yı zéro istemek için bir alan ekler misiniz lütfen
...l10.10.2025Gayet iyiydi ve lezzetli hızlı teslimat.
...ş09.10.2025ellerinize sağlık lezzetliydi
...l02.10.2025Hızlı geldi paketlemede iyiydi beğendim:)
...ç10.12.2025Ekmek idare eder ama dürüm siparişi vermeyin, lavaş lastik gibiydi ve kokuyordu resmen yarısında bıraktım, midem bulandı.
...a09.11.2025Sıcak geldi ve lezzetliydi
...t12.02.2026Daha önce tantuni yemedim belki ondandır ama hiç sevmedim
...k19.03.2026Et tantuni yerine tavuk tantuni geldi ve tavuğunda tadı yoktu.
...v06.03.2026Fıyat kabartılmış başka yerde 280 tl ye tam ekmek tantunı var bu ne ya haram olsun
...ı15.11.2025Yemek çok soğuk geldi evet yoğurtlu olduğu için soğumuş olabilir fakat ürün lezzet olarak çok güzel olduğu halde buz gibiydi
...e14.11.2025hayatımda yedigim en kötü tantuni yoğurtlu söyledin ama soğuk geldi ve yanında ikramı çok az biber 2 tane koyma nedir
...r09.11.2025İçine 2 parça tavuk koyup lavaşa sarmışlar ve bunu tantuni diye satıyorlar gerçekten ayıp!
...n12.10.2025eksik ürün geldi
...l12.10.2025Daha öncede sipariş verdiğimizde bu kadar özensiz değildi ekmeğiniz bayat ve kâğıtlar yağ içindeydi yemeden çöpe attık
...z27.09.2025Resmen paramı çöpe atmış gibi oldum et ve tavuk inanılmaz kuruydu hiçbir lezzeti yoktu ekmeği de öyle güzel bi özelliği yoktu
...a24.09.2025yediğim en kötü tantuni. dürümü olduğu gibi attım.
...k18.09.2025Geç ve soğuk geldi tadı da güzel değildi.
Monday05:0005:15