- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Kebapçii
Kebapçii Ratings & Reviews
...z
1 month ago
Aşırı güzeldi bayıldımmmmm her zaman burdan sipariş edicem
- Adana Kebap Dürüm240 TL
- Et Şiş Kebap Dürüm250 TL
...n
1 month ago
kesinlikle torbalidaki en leziz kebapları yapıyorsunuz sizi ve ekibinizi tebrik ediyorum..
- Karışık Izgara620 TL
...K
3 months ago
Lokanta usulü tadını çorbada çok alamadım ama ciğer dürüm gayet sıcak lezzetliydi ellerine sağlık. Kuryesi çok beyefendi istemsizce kapıda bekletmeme rağmen en ufak kötü tavrı olmadı. Teşekkürler
- Ciğer Kebap Dürüm240 TL
- Ayran (30 cl.)45 TL
...u
5 months ago
Lavaşı yağlaması beni bitirdi zaten kim hangi usta yapıyorsa eline sağlık mükemmelsiniz
- Adana Kebap450 TL
...ç
6 months ago
KEBABLAR MUAZZAM BİR DİYARBAKIRLI OLARAK YEDİĞİM EN İYİ CİĞERLERDEN ZİRVELERDE CİĞERİ (BARAKA AYAKKABI)
...ç
8 months ago
hızlı ve sıcak geldi karışık ızgara lezzetliydi yanindaki mezeyi beğendim içine koyulan lavaslarda sicacikti teşekkürler ellerinize sağlık
- Karışık Izgara620 TL
...n
8 months ago
herşey çok güzeldi, salatası,mezesi ,yoğurdunu ayrı gönderiyorlar ve çok lezzetli, beyti söylemiştim,çok memnun kaldım.
...n
9 months ago
Hayatımda yediğim en kötü pideydi ilk deneyimimdi pidem dağılmış bir şekilde geldi üste çıksın diye beş yıldız veriyorum
...ş
1 year ago
aslında siparişim yanık geldi restoran ile iletişime geçtim hatayı telefi ettiler teşekkürler
...y
5 months ago
Fiyat performans
...i
10 months ago
kanat sossuz bir puanı oradan kırdım.
- Tavuk Kanat Izgara450 TL
...n
4 weeks ago
tadı et gibi gelmedi
...a
3 months ago
porsiyonun resimle alakasi yok resimde var 3 kanat gelen 1 kanat salata bu kadar az koyacaginiza koymayin lezzete sözüm yok çok lezzetliydi
...ş
11 months ago
Elinize emeğinize sağlık teşekkürler son zamanlarda yediğim en iyi kebaplardı
- Adana Kebap Dürüm240 TL
- Ciğer Kebap Dürüm240 TL
...r
6 months ago
Çok geç geldiği için 3 yıldız verdim. Yemek sıcak geldi, sitede yazılan mezelerin hepsi gelmedi. Tadı çok fazla güzel değildi, vasattı yani. Bir daha sipariş vermem diye düşünüyorum.
...u
1 month ago
Burdan bi daha yemem hem doyurucu değil hemde not kısmına özen gösterilmemiş soğan tadından adananın tadı gelmedi
...a
4 months ago
begenmedım ıstedıgımız bu degıldı Ikı kışık sparış verdık Hiç iki kışilik degıldı.
...u
6 months ago
tek kelimeyle kötü bir ciğer geldi, tekrar sipariş vermem
...z
9 months ago
Yarısı boş geldi
...k
9 months ago
Ayranimi göndermediler
...n
9 months ago
1 saatte geldi ve soğuktu birde lavaş bembeyazdı sanırım ayıp olmasın diye üstüne biraz kıyma sürmüşler kuru lavasi sarıp yedik birde kıkırdak benzeri bişey çıktı icinden
...ü
10 months ago
1 yıldız bile çok pismeden paketlenmiş yanındaki garnitür yok ( bulgur pilavı)

