rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Adana Beşlisi

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 58 inceleme
Emin Ali Paşa Caddesi 62A, 34740, Suadiye, Kadıköy/İstanbul, Türkiye, Emin Ali Paşa Caddesi, 62A
...s22.06.2026İlk günden beri çok çok iyi. Bir Adanalı olarak İstanbul’da aradığım lezzeti bulmanın mutluluğunu yaşıyorum. Bol kazançlar diliyorum. Kalitenizi ve lezzetinizi bozmamanızı önemle rica ediyorum🙏
...ı21.06.2026Elinize sağlık ikram için teşekkürler çok güzel paketleme ve çok lezzetliydi
...a21.06.2026uzun yıllardır YS'den çok fazla sipariş veren biri olarak şunu bilmeniizi isterim, ilk defa bir restoranta yorum yapıyorum; lezzet, sıcaklık, ikram göndersi anlamında çok keyifli ve çok lezzetliydi.
...u21.06.2026Lezzet, sıcaklık, paketleme güzel.
...k20.06.2026İkramlar ve servis gayet başarılı
...e20.06.2026İyi paketleme, iyi lavaş iyi garnitürle gayet güzel adana dürüm yedim. Etin gramajı düzgün lavaşın içinde kaybolmuyor. Dürümle birlikte köz domates/biber ve turşu geldi. Gayet memnun kaldım.
...n19.06.2026Her zamanki gibi cok kaliteli,ellerinize sağlık.Her seferinde buraya yazma ihtiyaci duyuyorum normalde yazmam.Googl kotu yorumlar gordum kesinlikle cekemeyenler veya rakip olanlar yazmıs cok belli.
...U16.06.2026MÜTHİŞ…. SON ZAMANLARDA YEDİĞİM EN İYİ ADANAYDI… PAKETLEMESİ VE YANINDA GELEN EKSTRALAR TAZE VE ÇOK LEZZETLİYDİ. ŞALGAM İKRAMINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
...t15.06.2026mükemmel
...u15.06.2026Bölgenin en iyi dürümü kesinlikle ellerinize sağlık
...r15.06.2026Her zamanki gibi çok iyiydi! Yüksük çorbasını da özlemişiz!
...i03.06.2026Cidden çok lezzetli ellerinize sağlık
...z04.06.2026İlk siparişimden favorim oldu kaliteden ödün vermeyen bir işletme
...m03.06.2026Harika tatlı icin teşekkür ederim ilk defa denedik
...u27.05.2026Çok iyi
...n26.05.2026Ustanın ellerine sağlık, hayırlı olsun cok beğendim.Bir sürü yere 5 yıldız verdim size 6 vermem gerekir.Cok teşekkür ederim.Hayirli isler.
...a25.05.2026ikramlar icin teşekkür ederim. neredeyse gelen ikram siparis tutari kadar vardir. her seferinde lezzetli ve guzel paketlenmiş geliyor. elinize sağlık.
...a25.05.2026Güzel Adana’m Suadiye ‘ye hoş geldin.bi çorba içeyim dedim dünya kadar ikramlık göndermişler. Hepsini çok beğendim tatlılar çok iyi . Muzlu süt eksiğimiz var unutmayalım satışa sunarsanız memnun oluru
...u25.05.2026Adana’lılar, Allah’ın adamılar :) lezzetleri de tek kelife enfes. Diğer şubelerini (Ataşehir-Maltepe) uzun süredir açıl göremiyorum, eskiden onlardan sipariş veriyordum.
...z22.05.2026İkram ve hediye için ayrıca teşekkürler..
...a21.05.2026cok lezzetli ve tam kivaminda pismis. kurutmamislar. ikram icin tesekkurler. elinize saglik
...n20.05.2026Öncelikle bu yağmurda lahmacunları sıcacık bize ulaştıran kuryeye teşekkürler 👏👏. Adana Beşlisi ilk siparişimiz.Adana lezzetleri,İstanbul’a gelmiş, çok başarılılar😋. Ayrıca Hediyelere teşekkürler🙏
...k19.05.2026Süper sunum ve lezzet teşekkürler
...r19.05.2026Uzun zamandır gördüğüm en iyi en temiz paketli yemek servisiydi. Lahmacunlar lezzetli ve garnitür boldu.
...i19.05.2026Yemekleriniz süper çok beğendik gerçekten böyle bir lezzet olamaz kendimi bir anda Adana’da hissettim Adana İstanbul’a gelmiş gerçekten bilmiyordum ve çok beğendim herkese de tavsiye ediyorum
...n18.05.2026Açılışınızı kutluyorum hayırlı uğurlu olsun güzel hediye için teşekkürler
...K15.05.2026Lahmacun lezzetli porsiyon güzel , tatli ikram vardı ben cok begendim. 👌
...r31.05.2026Öncelikle ikramlar için çok teşekkürler.Lezzet güzeldi.Sipariş çok geç geldi ama sıcaktı.Birde kırmızı köz acı biber rica etmiş dikkate alınmamış.
...t22.05.2026Lahmacunlar biraz küçüktü ama çok lezzetliydi,elinize sağlık.Hediye için ayrıca teşekkürler
...n19.06.2026Menü içinde kadayıf görünüyor ama teslim edilmedi. Lahmacunlar soğuk teslim edildi. Lezzeti kötü değildi. İkram olarak şalgam gönderilmiş
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0007158550200001