rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Harmonika Kutzal

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 52 inceleme
660. Sk. 19
...r13.04.2026Bu ilk siparişimizdi tatlı porsiyon çok iyiydi kahve lezzetliydi ama milkshake çok yapay kötü Bi tadı vardı eşim içemedi bile
...u06.04.2026Hızlı teslimat, tazelik ve lezzet :)
...r27.02.2026Sandviçi çok güzeldi. Yanındaki küçük hediyeniz için çok teşekkür ederim ☺ Kurye de çok hızlı getirdi. Teşekkürler.
...s20.02.2026kurye dayım adamdır 🙏🏻🫡
...n05.02.2026Mükemmel bir deneyimdi. Devamlı sipariş edeceğim
...n05.02.2026Çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık. Hediye için teşekkürler.
...ı01.02.2026Ekler çok güzeldi. Eğer kurye sizin değilse devamını okumanıza gerek yok. Kurye kafasına göre para üstü vermek istemeyen sonra homurdanan bir tip. Tekrar gelirse iyi şeyler olmaz
...n29.01.2026Çok zarifsiniz.Hediyeler için teşekkür ederim.Aldığın ürünler hem taze hem çok lezzetliydi.Lütfen böyle devam edin olur mu?
...r28.01.2026Sufle harikaydı hediye için teşekkürler 🙏 öneri olarak, sufle dondurması seçenek olarak sunulabilir.
...z26.01.2026çok güzeldi teşekkür ederizz 🙏🏽🙏🏽
...l23.01.2026her sey cok guzel ve lezzetliydi gercekten severek yedik hediyeler icin de coookk tesekkurler sadece kahveler birazcik dokulmustu
...k20.01.2026Lezzetli güzellerdi. Hediye için teşekkür ederiz 😊
...ı11.01.2026Süper
...n08.01.2026Çok beğendik tatlıyı ve yanında gönderdiğiniz hediye içinde çok teşekkür ederiz nazik tavrınız için 🌸
...I06.01.2026Çok şekerler hediye göndermişler yerim 💕
...ı31.12.2025kahveleri ve tatlıları çok güzeldi. Tam vaktinde elime ulaştı. küçük hediyeniz ve tatlı Notunuz için teşekkür ederim böyle ilgili işletmeleri desteklemek lazım herkese tavsiye ediyorum.
...n25.04.2026Tazeydi, Dubai cupta şeker yoğunluğu çoktu biraz daha hafif olmasını beklerdim, lezzeti güzeldi, küçük hediyeniz için de teşekkür ederiz.
...r13.04.2026san sabastian çok taze lezzetliydi fakat bu sefer küçük dilim gelmesi üzdü kahvesi çok lezzetli çok güzel evimize de yakın olduğu için bundan sonraki fav mekanımız
...n04.03.2026Tamda kremim bitmişti hediye için teşekkür ederim pastalar harikaydı ellerinize sağlık
...m09.01.2026Tadı gayet güzeldi , hediyeniz için ayrıca teşekkürler
...n03.06.2026Siparis verdigim 2 tatlının sadece bir tanesi geldi ellerinde kalmadıgı icin direkt iade yapıp iptsl etmisler bi heves tatlı beklerken sadece arkadasımınki geldi keske arayıp baska ürünlr degistirseyd
...s21.04.2026rezalet
...s08.04.2026hiç reelsteki gibi değil çok yapay sitelerindeki gibi değil yani para uçtuu
...n13.02.2026Gecen sefer lotuslu cheescakei cok begenmistim. Ama bu sefer hem dilimi daha kücük geldi hemde tadi ilk yedigime nazaren daha farkliydi pek begenemedim. Ama kücük hediyeniz icin tesekkür ederim.
...y20.06.2026Yaaa bu ne çorba gibi vıcık vıcık
...l19.06.2026ne sipariş ettik ne geldi çok kötü
...e23.05.2026Chai tea lattede kahve ne zamandan beri var
...k21.05.2026Ürün hem görselle alakasız hem de dondurucudan çıkarılıp direkt gönderilmişti tadında ve kıvamında ciddi kalite sorunu vardı verdiğim ücrete kesinlikle değmedi
...s21.04.2026rezalet ne bu ya çok çok çok minicik bune be rezalet siniz 👎🏻
...e07.04.2026Milkshake ile alakası yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:0023:59
Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: