rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Balkabağı Ev Lezzetleri

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 72 inceleme
Necmettin Erbakan bulvarı 12/C
...k10.06.2026gayet lezzetliydi elinize sağlık
...k09.06.2026sürekli sizden sipariş veriyorum elinize emeğinize sağlık lezzet paketleme hep özenli
...n06.06.2026Gerçekten harikaydı normalde ev yemeklerinde hassas birisiyim koku vs. Alırım diye tedirgindim ama gayet titiz bir şekilde yapılmıştı ellerinize sağlık🌸
...k20.05.2026Yine çok güzeldi
...k13.05.2026lezzetliydi elinize sağlık
...k06.05.2026mercimek köfteniz yine bağımlılık derecesiydi
...k06.05.2026yine muhteşemdiniz
...k06.05.2026kurabiyelerinizin mübtelasıyım
...ç04.05.2026Mükemmel. Hepsi birbirinden lezzetli. Ürünleri çok taze. Özellikle kavurmalı kıymalı cevizli gömme farklı bir lezzet.
...n13.04.2026elinize emeğinize sağlık gerçekten çok lezzetli teşekkür ederiz
...n08.04.2026Hamileyim buralı değilim ve gerçekten herkesin sarmasını yiyemem ama her şeyiniz çok güzel teşekkür ederim
...n07.04.2026Hepsi mi güzel olur yani mükemmel
...t29.03.2026Çok lezzetliydi
...p24.03.2026harika sarma dediğin böyle olur yumuşacik soslu
...k06.02.2026Kurabiyeleriniz şahane tam ev lezzetinde ani gelen misafirlerim için kurtarıcım oldunuz
...k23.12.2025Gayet lezzetlilerdi tam ev yapımı her defasında memnun kalıyorum
...n04.12.2025çok lezzetli ❤️
...ş12.11.2025Gerçekten o kadar lezzetliydi ki her şey çok memnun kaldım ikramınızın tadı damağımda bi öğrenci olarak ev yemekleri hasretimi giderdiniz çok teşekkürler ♥️
...ı27.10.2025Her şey çok lezzetliydi sanki annemin ellerinden yemişim gibi hissettirdi. Tatlı içinde ayrı teşekkür ederim trileçe iyi ki kalmamış dedirtti kıbrıs tatlısını hiç ev yapımı yememiştim ellerinizesağlık
...K21.09.2025ikram için teşekkürler
...a14.08.2025gerçekten kısır patates salatası tarator harika lezzetliydi. ellerinize sağlık. anne yapımı gibi doğal 🧡
...k22.07.2025sıklıkla sipariş verdiğim bir yer gayet güzel lezzetli ürünleri
...k17.07.2025ürünler gayet lezzetli ve gözlemede sıcacıktı
...k01.07.2025ürünler gayet lezzetli ve tazeydi
...ç05.05.2026gayet iyi
...ş21.10.2025Sarma güzel ama tuzlu
...z27.09.2025ikram için teşekkürler. yaprak sarmasınin limonu az onun dışında her şey çok güzeldi elinize saglik
...e28.04.2026içli köfteler guzeldı boyutları kucuk ama doyurdu salata ıcın aynı seyı dıyemıcem 250 gram degıl 100 gram
...t20.11.2025Tükenen ürün için bilgilendirme yapılıp başka bi ürün alternatifi sorulabilirdi özellikle ana yemek düşünülen bi üründe. Onun dışında tatlar güzeldi.
...z05.07.2025Çok pahalı fakat lezzet güzel
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday08:1519:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: