823 sokak no:17/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır....z4/22/2026Sıcacık çıtır çıtır mükemmeldi
...y3/18/2026Her şey çok sıcak geldi, pideler çıtır çıtırdı teşekkür ederiz
...r3/5/2026çok lezzetliydi
...R1/30/2026muhteşem lezzetli pideler malzemeleri çok kaliteli eşantiyon olarak gönderilen salatalar bile diri ve taze .Bir çok sipariş verdim hiç birinde pişman olmadım
...ş1/14/2026Lezzetlıydı gerçekten elınıze sağlık
...ı11/11/2025lahmacun küçük ama çok lezzetli colayı zero istedim ama şekerli gönderdiler onun dışında gayet lezzetli lahmacun
...n10/20/2025Düzenli müşterisiyim bağımlı ettiler kendilerine yok böyle bu lezzet notlara da dikkat ediyorlar
...n10/20/2025Muhteşem bir işletme bandırmada lahmacunu en iyi burası yapıyor
...r10/18/2025çok güzeldi çok beğendik ellerinize, emeğinize sağlık
...a9/8/2025Ac ı gerçekten acıymış:)
...u7/9/2025gayet lezzetli ve hızlı hizmet
...l4/12/2026Lezzetliydi ve hızlı geldi fakat lahmacun biraz küçük onun haricinde 10/10
...i10/11/2025bir tık dqha büyük olurs sürekli siparişim olur:)
...ğ7/21/2025Çok lezzetliydi. Hızlı geldi ve sıcaktı. Ancak fiyatına göre porsiyonu küçüktü.
...k4/16/2026Lahmacun lezzetli idi fakat boyutu biraz küçük geldi bana
...ğ10/9/2025yemek guzeldi ama 1 saatte geldi kuryeye neden geciktiniz dedigimde hava kosulları kötü dedi hava da gayet iyiydi anlamadım
...y8/9/2025Daha önce de yemiştik.Güzel.Hızlı teslimat.Ürünleri lezzetli
...l1/3/2026Tek artısı geç gelmedi. Ama ne mezesi ne lezzeti maalesef yorumlardaki gibi değildi. Mezeler çok çok azdı, lahmacunlar da midemi rahatsız etti. Yine çok şükür doyduk
...n10/8/2025notuma dikkat edilmemiş soğan olmasın dedim baya soğanlıydı onun haricinde eti falan güzeldi
...n5/20/2026lahmacunu cok güzel, ama daha once tekrar verdigim siparişi bir bucuk saat bekledik, gelmedi, sonra iptal edildi, bir daha boyle olmaz diye tekrar siparis verdim bir saati gecti gelmedi. niye boyle ?
...z2/9/20261.5 porsiyon söyledim 1 porsiyon geldi. O kadar azdı porsiyonu. Ve hadi hayatınızda hiç etli ekmek yemediniz diyelim. Fotoğrafınıda mı görmediniz? Onun dışında sorun yoktu zaten daha ne olsun.
...i5/16/2026Keşke siparişi gönderseydiniz de yeseydik bir daha asla sizden yemek söylemicem
...n10/11/2025Ayran 30 cl diye alıyoruz 20 cl geliyo salata çiğ köfte koymayın onun yerine ezme koyun diyorum normal koydukları ezmeyin 2 ayrı kaba koyuyorlar düzenli yemek yediğim bir yerin daha ihtiyatlı olması
...r10/10/2025Paketleme çok kötüydü, her şey birbirine girmişti.
...n12/7/2025Siparişimiz 1 saat 40 dakikada teslim edildi ve bunun 40 dakikasını 2 dakikaya geliyor dedikleri için yağmurda dışarıda bekletildik aynı zamanda soğuk ve hamurlaşmış şekilde mezesi eksik teslim edildi
...n9/5/2025Yorumlara aldandım, gerçekten hayatımda yediğim en kötü pide sahibi olacak kişi bunu kendisi tüketiyor mu çok merak ettim umarım bu yorumu birileri görür ve sipariş vermekten vazgeçer
Saturday11:0013:00
Legal Name
Ozan Kalbişen
Odun Pide & Et