rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Doğu Karadeniz

Express
Rating 4 out of 5 stars, 72 reviews
Bursa Cd. 71/a
...e6/13/2026çok taze ve çok güzeldi teşekkür ederiz :)
...z5/26/2026siparişin içine not bırakılmış çok mutlu oldum çok teşekkür ederim iyi bayramlar
...n4/28/2026Kıvamı tadı mükemmel bayıldımmm
...l4/12/2026Herşey o kadar lezzetliydi ki elinize emeğinize sağlık çok beğendik. Tabi kiiii Doğu Karadeniz lezzetiiii😍❤️❤️ Kuryenin hızınıda unutmamak lazım 🥰
...l3/4/2026Doğu Karadeniz lezzeti yine hiç şaşırtmadı tatlıları muhteşemdiii elinize emeğinize sağlık 🤩🤩❤️❤️
...l3/2/2026Hepsi o kadar lezzetliydi ki elinize emeğinize sağlık çok beğendik😍😍😍😍
...h2/18/2026Her gün tatlı söylüyorum taze ve çok iyi paketlenmiş hizmet süper
...n2/16/2026Bir çikolatalı pasta müdavimi olarak söylüyorum. Yediğim en mükemmel çikolatalı pastaydı. Dışındaki çikolataya bayıldım. Hem çok taze hem de çok lezzetliydi.Kesinlikle denemelisiniz.
...h1/22/2026İstediğim içecek değilde ona benzeyen içeceği göndermişler ve istediğimden daha güzel teşekkürler tatlıları ve seçimlerş çok iyi
...s12/16/2025Gayet lezzetliydi
...e12/14/2025gayet güzeldi
...k12/11/2025Geçen krema ile yorum yapmıştım . Az kullanım anlamında . Çok ıyı olmuş krema baymıyor teşşekurler. Ama lütfen bir ricam daha var traliçede şantiyi kaldırın lütfen
...e12/10/2025güzeldi
...R11/21/2025tazeydi teşekkürler ❤️
...t11/20/2025Kurabiye olsun kuryenin nezaketi olsun hepsi on numara içindeki not içinde teşekkür ederim;)
...a11/18/2025çok güzel çok lezzetli bir siparisti dewami gelicekk
...z11/17/2025Ürünleriniz özenle hazırlanmış ve sıcak bi şekilde geldi. Gece olmasına rağmen çok da tazeydi. Hayırlı işler
...n11/16/2025İlginiz için çok teşekkür ederiz sevdiğim kadın çok mutlu oldu sayenizde hayırlı işler. ikramlar içinde ayrıca teşekkür ederim
...ş11/11/2025Kargo çok hızlıydı 👍🏻 böreklerde poğaçalarda efsaneydi çok teşekkürler ellerinize sağlık 🫶🏻😊
...ç11/9/2025hızlı geldi teşekkür ederim
...k10/27/2025Ekler güzel ama kremayı azaltın lütfen
...k10/26/2025Normalde şubenize geliyordum, online’a gelmeniz güzel olmuş. Hayırlı olsun. Biraz yağlı olsa da lezzet güzeldi. Not ve ikram için teşekkürler. Kalorilerini veya gramajlarını öğrenebilir miyim tahmini
...s5/9/2026elinize sağlık harika lezzet ama şanti 1 tık fazla ama 4 verdiğime bakmayın 5 lik
...e12/27/2025çok güzeldi küçük notunuz için tşk ederim
...r11/28/2025Ekler güzel.Pasta konusunda aynısını söyleyemeyeceğim dışına kapladıgınız Beyaz çik. acımtrak bir tadı var ve çok şekerli adamı bayıyor pasta tadı gelmiyor. Kaplama yerine dışa krema kullanılsa müthiş
...e3/3/2026tatlılar güzeldi ama sütlaç çok yanmış ve aşırı soğuk du
...r4/4/2026Çikolatalı pasta dememe rağmen meyveli geldi üstelik pastanın üzerindeki meyveler buruşuktu ayrıca siparişim eksik geldi meyve suyu gelmedi birdaha buradan sipariş vermem ilk ve sondu teşekkürler
...z3/15/2026Verdiğiniz paraya değmez porsiyon küçük lezzet yok
...u1/7/2026Meyveli pastanın içinde sadece muz var baska meyveyi koklatmısslar
...r12/11/2025Tiramisu bozuk gelmiş kreması ekşiydi bildiğiniz bozuktu cheescakede bayattı önermiyorum almayın ilk defa sipariş verdim şans vermek istedim denemeyin
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restaurant information

KEP Address: havvanur.karbuz@hs01.kep.tr

MERSIS number: