- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Usta Pideci
Usta Pideci Ratings & Reviews
...i
3 months ago
sıcak hızlı lezzetli teşekkürler
- 2'li Lahmacun Menü330 TL
- Acısız Lahmacun150 TL
...a
8 months ago
Siparişi hemen getirdiler ama içerisinde yeşillik koymamışlardı. harcı boldu fakat tadını pek sevemedim
...y
1 month ago
bir kaç kez şans vermene rağmen rezalet tuaf ve ağır baharat kokusu yanmıştı zaten paketleme özensiz.
...m
2 months ago
lahmacun sipariş etmiştim. soğuk şekilde geldi . yanında maydanoz limon v.b hiçbirşey gönderilmedi. tavsiye etmem.
...p
2 months ago
1 saatte geldi maydonoz limonsuz
- Ayran (20 cl.)40 TL
...m
2 months ago
çok fazla yorum yapıp kimsenin işine engel olmak istemem lakin lahmacun işinde iyi değiller kötü olduğu söylenebilir
...k
3 months ago
burda hiçbir zaman yanında yeşillik göndermiyorlar ısrarla not düşüyorum gene göndermiyorlar inadına yapar gibi lahmacun da lezzetsiz kumsmallda giderseniz yeşillik oluyor ama uzağa gönderesi gelmiyor
...i
3 months ago
Hayatımda yediğim en kötü lahmacundu garnitür yazılmış ama sadece adı var kendisi yok rezillik
...n
3 months ago
Soğuk ve kuruydu sanki sonradan ısıtılmış gibiydi 1 yıldızı bile haketmiyor
- Coca-Cola (1 L.)75 TL
- Algida Max Classics Antep Fıstıklı35 TL
...n
4 months ago
lezzetsiz 0 lezzet
...n
4 months ago
özellikle garnitür istiyorum diye belirtmeme rağmen garnitür gelmedi acılı istedim acılı gelmedi siparişler önemsemiyorlar . Bir işletme ancak bu kadar sorumsuz olabiliyor demekki bir daha asla usta p
...t
5 months ago
Eksik ürün gönderilmişti.Öznesiz paket ve tadı güzel değildi
...ş
7 months ago
yaninda ne bi limon ne bi maydonoz gonderilmis ayrica lahmacun mu yedik biberli pide mi belli degil
...z
7 months ago
Ne tadı var ne lezzeti bir pide ancak bu kadar kötü olabilir hastaneye sipariş ettim poşete bile koymamışlar ayranlar ezilmiş bir şekilde elimde çıktım bir daha asla sipariş etmem
...n
7 months ago
hızlı geldi lahmacun kötü patates yanık
...ü
9 months ago
pideler çok lezzetli fakat sunum rezalet,hepsi hamur olup iç içe geçmişti bir daha sipariş vereceğimi sanmıyorum.kolayi da şekersiz istememe rağmen şekerli gelmiş
...ş
11 months ago
Karabiberin bolluğundan yiyemedim hamuru değişik malzemeleri berbat sadece sıcak hızlı geldi

