rider-banner-icon
  • Çiğ Köfte
  • Express Teslimat

Battalbey Çiğ Köfte

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Atatürk Cad. No:207
...z11.06.2026Yanındaki ıslak kek harikaydı ve ürünler tazeydi emeğinize sağlık teşekkür ederim
...z30.05.2026Nane yok diye bana sarma yollamışlar 3 adet de tatlı gerçekten hep bu nezaketteler elinize emeğinize sağlık
...t27.05.2026Çok teşekkür ederiz çok cömertsiniz çok ta lezzetliydi ürünleriniz iyi çalışmalar dilerim
...n31.01.2026Çiğköfte ve yanındaki malzemeler çok güzeldi.İkram tatlılarınız için teşekkür ederim onlarda çok güzeldi.Bol kazançlar..
...u19.01.2026Hızlı servis.Gramajları diğerlerine göre çok fazla ve lezzetli.Her siparişimizde de tatlı ikramı yolluyorlar.Kesinlikle tavsiye ederim.
...r17.01.2026Gerçekten çok teşekkür ederiz. Korka korka İlk defa sipariş verdik lakin hem taze hem bol hemde jest için çok teşekkür ediyoruz. Bundan sonra ilk tercihimiz sizsiniz, hayırlı işler bol kazançlar
...I15.01.2026lezzetli herzaman ki gibi bol ikramli
...n14.01.2026gayet lezzetliydi. birde yanında ikram tatlı göndermişler teşekkürler
...n10.01.2026Hep dükkandan alıyorduk boldu herşey. Daha önce ilk kez sipariş verdiğimizde marul az garnitür azıcıktı( yarım kiloda) Sosta azdı.Bir kere daha şans verdik ve aynen dükkandaki gibiydi.standart olmalı
...I08.01.2026herzamanki durağımız ikramlar harika bol müşterileri olsun
...n04.01.2026Gayet hızlı geldi ve lezzetliydi. İkramlarınız için teşekkür ederiz.
...I04.01.2026hizli geldi ikramlar için teşekkür ediyorum
...k13.11.2025Çiğköfte de battalbey her zaman tercihimdir yine efsane ikram için de teşekkürler 🙏
...n12.11.2025Lezzetli ve dolu dolu malzemeleriyle keyifli bir çiğ köfte yedik. teşekkür ederiz.
...y10.11.2025Çok güzeldi elinize sağlık
...I30.10.2025Aşırı iyi
...n25.10.2025ikram için teşekkürler,hızlı ve lezzetliydi.
...r23.10.2025Favori çiğköftecim, elinize sağlık
...n19.10.2025Sanırım ellerinde 330 ml kalmadığı için iki adet 250 ml göndermişler.Ayrıca tatlı da ikram etmişler . Ellerine sağlık ; İşini layıkıyla yapan bir işletme teşekkürler
...n18.10.2025hediyeniz için teşekkürler çok güzel bir sunum kurye arkadasimizda hızlı ve nazikti çok teşekkürler ellerinize sağlık:)
...l16.10.2025tatli icin teşekkürler
...l16.10.2025gerçekten lezzetliydi. özellikle ikram olarak gelen pasta tarzı kurabiye çok hoştu. böyle devam teşekkürler.
...n08.10.2025Çiğköftesi de güzeldi pilavı da, yanına promosyon olarak tatlıda yollamışlar beğendik
...r04.10.2025Çok güzeldi ikram için de teşekkür ederizz
...n01.10.2025güzeldi
...n29.09.2025tatlı için teşekkürler
...k21.09.2025güzel di
...k16.09.2025Çiğ köfte gerçekten çok güzeldi umarım ekstra doritos ekleme özelliği de gelir
...a15.09.2025harikaydı tatlısı bambaşka
...i02.09.2025Mega sipariş ettim normal geldi her zaman sipariş verdiğim yer olduğu için ve lezzeti güzel olduğu için yüksek veriyorum insalıl hali hata olur
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: