rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Pizza
  • Express Teslimat

Maya Restaurant

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Çamlıbel Cad. 20/1c*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n03.06.2026Tavuklu bowl kaçıncı söyleyişim çook iyi browniede baya başarılıydı
...a03.06.2026Maya her zamanki gibi kusursuz.
...n13.05.2026çok lezzetliydi hepsi ellerinize sağlık
...m11.05.2026Güzel geldi, sıcak geldi bir sorun yoktu
...r23.04.2026kurye cok iyiydi
...ş05.03.2026Çok beğendimm
...a10.12.2025Tost güzeldi, içini boş bırakmadığınız ve boyutu büyük oldugu için teşekkürler. Sadece 2 notum var, birincisi 400tl çok yüksek bir ücret tost için, ikincisi de yanında patates yoktu sögüs var sadece
...p03.12.2025Her zaman hızlılar ve çok lezzetli bir tatlıları bizlerle buluşturuyorlar. Aynı zamanda ince düşünceleri için tüm ekibe tüm kalbimle teşekkür ediyorum. Hayırlı ve bol kazançlarınız olsun. Maya❤️Biz
...l09.11.2025Profiterol ve Ekler çok taze ve lezzetliydi. Bence en iyisinin de iyisi �
...p27.10.2025yediğim en iyi profiterol’dü emeği geçenlerin eline koluna sağlık. soğuk gelmedi ılıklık hakimdi, masterchef profiterol bölümünde afiyetle emziren bir anne olarak yedik :)
...n10.08.2025Çok lezzetliydi elinize sağlık
...ğ03.08.2025Hediyeniz ve nazik davranışınız için teşekkürler
...i25.07.2025Sıcacık geldi tostta , patateste çok lezzetliydi gerçekten kendim yapmışım tabağa koymuşum gibi sıcaktı normalde de sevdiğim bir cafeydi ama siparişlerde de başarılıymış
...r11.07.2025Her zaman taze ve lezzetli
...m11.03.2026Ürünlerinin lezzetini herzaman beğendiğim bir yer ve kruvasan kahvaltıları herzaman çok taze olurdu aslında ama son siparişimde tost makinasında ısıtılmış gibiydi ve bayat olduğu çok belliydi.
...n30.11.2025mochanin ne olduğunu elbette biliyorum ama bidahakine bari köpüğü ayrı getirin de olceklemeyi biz yapalım koymasaydiniz hiç süt kahve falan içine çok olmuş
...n29.06.2025Fena değildi teşekkürler
...ü19.01.2026asla restoranda yediğim bowl değil sevmedim bidaha paket istemem restoranda yerim mis gibi
...a20.12.2025Hızlı teslimat sıcak geldi lezzeti iyi teşekkür ederiz
...ş23.06.2026sandviç inanılmaz yağlıydı
...k21.05.2026Ton balıklı salata sipariş vermiştim balığın tuzunda hiçbir şey yiyemedim boşuna para vermiş oldum
...n15.05.2026Normalde tabakları böyle yollamıyorlar bunu bilerek yaptıklarını düşünmüyorum. Omlet hariç gelen hiçbir şey yenmeyecek durumdaydı. Avokadolar yeşillikler çürümüş, salatalıklar dün doğranıp saklanmış.
...n02.05.2026Bu kadar yüksek fiyatlar ödediğimiz bir yerden yanık omlet gönderilmesi kabul edilemez malesef.
...i28.07.2025Yine çok taze ve sıcacık geldi pişiler çok lezzetli aşermiştim inanılmaz iyi geldi
...e30.08.2025teşekkürler maya...şiparişimiz gecıkınce kocaman bir kruvasanda göndermiş oğlum cok mutlu oldu
...n19.12.2025Profiterol taş gibiydi. Belki de özellikle tarifi budur bilemiyorum. Asla beğenmedim. Churrosu da yumuşaktı. Maya gibi bir kafeden bunu beklemiyordum açıkçası.
...n23.02.2026Profiterolunuz değişmiş.Hamuru ve kreması güzel ama üstüne tamamen çikolata sosu dökmüşsünüz.erimiş çikolata yedim sadece. Daha önce uzun yapıyordunuz ve üst sosu daha iyiydi. Değişmesi üzdü
...r26.06.2026Pizza buz gibi resmen kalıp olmuş sanki 1 saat önce pişmişte önüme yeni gelmiş gibi. Kolada pizzanın aksine sıcacık! Çok üzüldüm sürekli sipariş verdiğim yerdi hüsran oldu
...z21.05.2026Sevdiğim bir restoran, yüksek fiyatlar nedeniyle az sipariş veriyordum ama yemeksepeti pro ile gelen indirim kuponu ile birkaç sipariş verdim, indirimli diye mi bilmem normalden çok özensiz getirdiler
...T14.02.2026Yediğim en kötü churros ve çikolata sosuydu.
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0022:15

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: