- Pizza
- Express Delivery
Guarda La Pizza
Guarda La Pizza Ratings & Reviews
...n
3 weeks ago
şimdiye yediğim en iyi pizzaydi..kızım bile iki dilim yedi normalde sadece misirlarini secerdi..
- Mista Pizza730 TL
...A
1 month ago
Lezzetli
- Pizza Costola855 TL
...A
1 month ago
Lezzetli
- Pizza Costola855 TL
...z
2 months ago
Çok başarılı
- Margherita Pizza595 TL
...n
2 months ago
hepsi sıcak geldi! Kurye dostuma ve pizza ustasına çok teşekkürler!
...g
3 months ago
cok güzel
- Margherita Pizza595 TL
...n
3 months ago
emeğinize sağlık harika
...u
3 months ago
gercekten cok hizli ve sicak geldi tadi ve fiyati da cok uygun tebrikler
- Mista Pizza730 TL
...r
4 months ago
kullanilan malzemeler cok kaliteli tadina bayildik
- Quattro Four Maggi Pizza710 TL
...n
5 months ago
İnce hamur bol malzeme, hızlı geldi ve çok lezzetliydi
- Quattro Four Maggi Pizza710 TL
...k
7 months ago
baya lezzetli ve sıcak geldi. Teslimat süresi de kısaydı
- Margherita Pizza595 TL
...ü
8 months ago
TEK KELİMEYLE HARİKA
- Didi Şeftali (33 cl.)95 TL
...ü
8 months ago
mükemmel
- Margherita Pizza595 TL
...ı
10 months ago
elınıze saglık teşekkür ederiz
...ı
10 months ago
teşekkürler elinize saglık
...ı
10 months ago
Klasik tavuklu roll'dan sanırım 3-4 kez yemişimdir. Her gönderide özenle hazırlanmıştı teşekkür ederim. Karamelize işini ustam iyi yapıyor eline sağlık.
...ı
10 months ago
Tavuklu roll ve yanındaki salata mük, tavsiye ederim. Ne yalan söyleyeyim benden 5 puan
...n
10 months ago
lezzetli
- Funghi Pizza790 TL
...z
11 months ago
Çok güzeldi
- Quattro Four Maggi Pizza710 TL
...n
5 days ago
bu sefer soğuktu
...z
6 months ago
lezzeti çok iyi ama açıklamaları okumuyorlar. kreşteki çocuklar yiyor bunları 6-8 e bölüm lutfen
...ş
2 months ago
Tad ile ilgili hiç bir problem yok fakat pizza kutuda ambalajsız koruma batsız agzı açık geldi.ketçap mayonez bile koymamışlar.Islak mendili de pizza kutusunun içine koymuşlar.
...ç
3 weeks ago
Sonunda aradığım pizzacıyı buldum elinize sağlık çok güzeldi
- Mista Pizza730 TL
...r
8 months ago
Hamur çok ince olduğu için fazla fırında kalması nedeniyle kurumuştu.Keza peynirler de. Roka salatası da gelmedi.
...p
1 month ago
rahatsız edici bir yağ tadı var ve italyan pizzası klasmanında değil. pastırmalar jülyen kesimden ziyade daha büyük parçalar halinde olmalı.
...z
2 months ago
yağı gerçekten kötüydü
...u
8 months ago
Kötü bir deneyim oldu. Pizzalar ılık bile değildi. Aşırı tuzluydu, Tuz hamurunda değil herhalde sosundaydi. Çünkü hamburger bile çok tuzluydu. Ya biz Kötü günlerine denk geldik ya da hep böyle.
...i
9 months ago
geç geldi, soğumuş, çok fazla karabiber vardı roast beef pizzada
- Churros230 TL
...n
11 months ago
Pastırma çok kötüydü margarita‘nın peyniri de böyle olmamalı donmuş lastik gibi ağızda büyüyor hamurunuz güzel malzemeleri daha kaliteli kullanırsanız daha başarılı olursunuz bence
...n
1 week ago
Çok kötü.Malzeme koymayı unutmuşlar. Zaten kurye getirene kadar da soğumuş kurumuş. Margarita da sadece kaşar vardı sanırım. Hamur zaten kâğıt gibi ve kupkuruydu. Hayatımda daha kötü bir pizza yemedim

