rider-banner-icon
  • Pizza
  • Express Delivery

Guarda La Pizza

Rating 4.3 out of 5 stars, 500+ reviews
Balgat Ehlibeyt Mah. Ceyhun Atuf Kansu Cad. No:93/A
...n5/29/2026şimdiye yediğim en iyi pizzaydi..kızım bile iki dilim yedi normalde sadece misirlarini secerdi..
...A4/24/2026Lezzetli
...A4/24/2026Lezzetli
...z3/28/2026Çok başarılı
...n3/28/2026hepsi sıcak geldi! Kurye dostuma ve pizza ustasına çok teşekkürler!
...g3/23/2026cok güzel
...n3/23/2026emeğinize sağlık harika
...u3/14/2026gercekten cok hizli ve sicak geldi tadi ve fiyati da cok uygun tebrikler
...r2/5/2026kullanilan malzemeler cok kaliteli tadina bayildik
...n1/2/2026İnce hamur bol malzeme, hızlı geldi ve çok lezzetliydi
...k10/27/2025baya lezzetli ve sıcak geldi. Teslimat süresi de kısaydı
...ü10/9/2025TEK KELİMEYLE HARİKA
...ü9/29/2025mükemmel
...ı8/26/2025elınıze saglık teşekkür ederiz
...ı8/12/2025teşekkürler elinize saglık
...ı8/6/2025Klasik tavuklu roll'dan sanırım 3-4 kez yemişimdir. Her gönderide özenle hazırlanmıştı teşekkür ederim. Karamelize işini ustam iyi yapıyor eline sağlık.
...ı8/6/2025Tavuklu roll ve yanındaki salata mük, tavsiye ederim. Ne yalan söyleyeyim benden 5 puan
...n8/2/2025lezzetli
...z7/2/2025Çok güzeldi
...n6/17/2026bu sefer soğuktu
...z12/6/2025lezzeti çok iyi ama açıklamaları okumuyorlar. kreşteki çocuklar yiyor bunları 6-8 e bölüm lutfen
...ş3/31/2026Tad ile ilgili hiç bir problem yok fakat pizza kutuda ambalajsız koruma batsız agzı açık geldi.ketçap mayonez bile koymamışlar.Islak mendili de pizza kutusunun içine koymuşlar.
...ç5/31/2026Sonunda aradığım pizzacıyı buldum elinize sağlık çok güzeldi
...r10/7/2025Hamur çok ince olduğu için fazla fırında kalması nedeniyle kurumuştu.Keza peynirler de. Roka salatası da gelmedi.
...p5/22/2026rahatsız edici bir yağ tadı var ve italyan pizzası klasmanında değil. pastırmalar jülyen kesimden ziyade daha büyük parçalar halinde olmalı.
...z3/28/2026yağı gerçekten kötüydü
...u10/25/2025Kötü bir deneyim oldu. Pizzalar ılık bile değildi. Aşırı tuzluydu, Tuz hamurunda değil herhalde sosundaydi. Çünkü hamburger bile çok tuzluydu. Ya biz Kötü günlerine denk geldik ya da hep böyle.
...i9/7/2025geç geldi, soğumuş, çok fazla karabiber vardı roast beef pizzada
...n7/25/2025Pastırma çok kötüydü margarita‘nın peyniri de böyle olmamalı donmuş lastik gibi ağızda büyüyor hamurunuz güzel malzemeleri daha kaliteli kullanırsanız daha başarılı olursunuz bence
...n6/16/2026Çok kötü.Malzeme koymayı unutmuşlar. Zaten kurye getirene kadar da soğumuş kurumuş. Margarita da sadece kaşar vardı sanırım. Hamur zaten kâğıt gibi ve kupkuruydu. Hayatımda daha kötü bir pizza yemedim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:3021:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: Bilgi Yok

Legal Name

Nuriye Yılmaz

Guarda La Pizza