rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Restaurant Delivery

Usta Tabak

CLOSED
Rating 2.9 out of 5 stars, 100+ reviews
M. Fevzi Çakmak Blv. Park Afyon AVM
...y5/10/2026teşekkürler
...a2/10/2026öğle yemeklerinde tercih ettiğimiz bir restoran idi zaten. ev yemeklerini beğeniyorum. bu sefer karışık ızgarasını denemek istedik. çok doyurucu ve lezzetli idi. 4 kişi bitiremedik.
...a2/1/2026Izgara çeşitlerinden tatlıya sulu yemeklerden mezelere kadar hepsini denedik yemekler Şahane servis olması da gayet güzel restorana da gitmeyi düşünüyorum. Tereddüt etmeden tercih edilebilir
...k1/28/2026Harika yemekleriniz 🥰
...n12/8/2025her zaman usta tabagı tercih ediyorum yemekler mükemmel emeğinize sağlık
...ı3/31/2026Ortalama bir lezzet porsiyon çok küçük gelen etler hep yağlıydı buna göre fiyatı çok yüksek
...ı3/31/2026Porsiyon daha büyük olabilir pilav çok lapaydı ama yemek lezzetliydi buna göre fiyatları yüksek
...i2/20/2026sarma güzeldi fakat puf böreği çok yağlıydı çöpe gitti
...i12/10/2025yemek çok yavaş geliyor 1 saat yemek gelmesini bekliyorum
...ı2/25/2026porsiyonlar çok az ama asıl sorun kurye ikidir bulunduğum kata çıkarmıyor beni ayağına çağırıyor şikayet de etmeme rağmen değişmedi bu yüzden bir daha sipariş vermeyeceğim
...z6/7/2026Yemek yolda birbirine karışmış bulamaç olmuş resmen
...L5/14/2026porsiyon denemez çok az koymuş sunuz az daha azaltın kimse sipariş vermesin binikiyüz ödedem 3 İzmir köfte 3 kaşık dana kavurma geldi ekmekler yanmış kurye hızlı FAKATTTT ÜCRETİN HAKKINI VERMİYORSUNUZ
...a4/10/2026Kendinizi bize bırakın dediniz nohutu yasladınız geçtiniz hani dana tandır veya kebap .Yollamışsınız pilav nohut tavuk musakka köfte sırf et için söyledim menüyü ama et namına bişi yoktu
...t4/6/2026Not kısmında belirttim ama dikkat edilmedi özellikle resim çektim patlıcan musakka yoktu tandır dedim kavurma geldi köfte seçeneği vardı o da gelmedi
...u3/25/2026Hayatımda yediğim en kötü yemeklerdi tussuz tatsız soğuk. Bu kadar olmaz ya insanlar para verip bekliyor verdiğiniz hizmet rezillik!!!!!
...a2/14/2026maalesef hiç beğenmedik bir puf böreği fena deii özellikle mercimek corbası cok kötü acılı tavada patatesler bile pişmemiş lezzet yok
...ş3/22/2026Hayatımda yediğim en kötü kuru fasulye en kötü pilav ve en kötü çorbaydı Allah günah yazmadın da nimete eziyet etmişler
...K3/16/2026cok kotu bir paketleme, yemeğin 1 tanesi zaten ezilmis. et yemegine tuzu basmislar tadi kotuydu. ustune küçücük Afyonda 1 saatte siparis teslim ettiler.
...Z3/16/2026Buz gibi geldi yemekler
...k3/12/2026sipariş 1.5 saatte geldi
...ı3/10/2026Her şey karışmış ve yağı poşete akmıştı kızarma genel olarak kuruydu patatesler kendinden geçmiş
...z2/28/2026Aşçı tabağı aldım taze fasulye gönderdiler. hakkım helal değil yazıklar olsun
...n2/19/2026Kesinlikle bir daha önünden bile geçmicem o kadar eminim. Gelen herşey çöpe gitti. Verdiğim parayı geçtim, herşeyin çöpe gitmiş olması o kadar kötü olması verilen paraya acımama sebep oldu.
...a12/22/20252 saatte teslim edildi.
...ı12/19/2025aşcı tabağı istedim orda yazan ürünlerden birtek izmir köfte vardı diğer yazanların hiçbiri yoktu
...z11/30/2025Paranızı çöpe atmak istiyorsanız sipariş verin. Doymak istiyorsanızda 4 porsiyon falan sipariş verin.
...İ11/21/2025Sipariş 1.30 saat sonra geldi.
...u10/24/2025Bütün yenekleri birbirine karıştırıp berbat bir şekilde servis etmişlerdi,bir daha söylemem
...r10/22/2025Yemekleri iyi fakat çok geç geliyor.
...n10/16/2025Mantı söyledik tamamen hamur pişmemiş geldi. Tavuk kanatlar yanmış ve kurumuştu. Kazandibi asla kazandibi değildi ne oldu konusunda yorum yapamıyorum taze değil taş gibiydi. Beyran çorbasında et yoktu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1521:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Uğur Teknekaya

Usta Tabak