Erguvan Sk. 15-17A...u01.04.2026isine ozen gosteren kaliteli bir isletme. İyi ki varsiniz
...y26.03.2026HARIKA!!!!
...m16.03.2026Uzun zamandan sonra tost yediğimi anladım
...N15.03.2026Uzun zaman sonra yediğim en iyi tosttu ilk defa yumurtalı tost denedim fazlasıyla doyurucu elinize sağlık sıcacıktı ve küçük ikramınız içinde ayrıca teşekkür edefim :)
...t24.02.2026Sanırım kola kalmamıştı yerine ayran gönderildi paketleme çok özenliydi gecenin 3ünde sıcacık ve taze geldi lezzeti güzeldi yerindeydi bana göre doyurucuydu.
...e12.02.2026Bu kadar bol kaşarlı beklemiyordum gerçekten harikaydı içinde ki özel sosa bayıldım çok iştah açıcı
...k26.01.2026Siparişim gayet özenle hazırlanmış sıcak teslim edildi. Lezzeti de gayet güzeldi. Teşekkür ederim
...n22.01.2026son zamanlarda yediğim en iyi tosttu. yağmurlu havada bile sıcak gelmesi büyük başarı.
...l02.01.2026Öncelikle ikram için çok teşekkür ediyorum işletmeniz hayırlı olsun bol kazançlarınız olsun her şey kusursuz ve sıcacık geldi artık favori tostçum sizsiniz teşekkürler tekrardan :)
...n27.12.2025Harika bir tost yedim ve bunu paylaşmak istedim hem sıcak geldi hemde çok lezzetliydi teşekkür ederim
...l25.12.2025ikramlar için teşekkür ederim. Tost mükemmel ve bu soğuk havada alüminyum folyoya sarılarak makineden yeni çıkmış gibi sımsıcak elime ulaştı bunun için de ayrıca teşekkür ediyorum. Ben tostçumu buldum
...ذ21.12.2025çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel
...m16.12.2025öncelikle notu dikkate aldığınız için çok teşekkürler böyle işletmeler genelde nadirdir siz de onlardan birisiniz hediyeniz için de teşekkür ederim gayet lezzetli ve başarılıydı Allah'a emanet olun
...n15.12.2025Gerçekten çok beğendim elinize sağlık ilgili bir restoran
...e14.12.2025güzeldi
...a13.12.2025Çok tesekkur ederim elinize sağlık
...r13.12.2025GAYET BAŞARLI ELİNİZE KOLUNUZA SAĞLIK
...y03.12.2025UMARIM HEP BÖYLE LEZZETTEN ÖDÜN VERMESSİNİZ HARİKA ÖTESİYDİ ❤️
...t28.11.2025Hediye için çok teşekkür ederim umarım işiniz rast gider elinize emeğinize sağlık :)
...ç22.11.2025Yediğim en güzel tost ve sıcacık geldi ikramları için de çok teşekkir ederim
...y10.02.2026hebsi çok güzel di içinde bi siyah küçük iki şey çıkdı ne olduğunu bilmiyorum ama güzel di teşekkürler
...ç10.04.2026Sucuk dana değil, peynirde fazlasıyla kalitesiz. Malzeme bol doyurucu ama bir daha yemem. Alüminyum folyo ile doğrudan sarılmasıda korkunççç
...A20.12.2025Her şey için senin için güzel bir şeydi Değerlendirmemdeki gecikme için özür dilerim
...z12.12.2025Çok geldi yerken ellerimiz yandı çokda lezzetliydi teşekkürler ikramlar için de teşekkür ederiz
...u07.12.2025Tostlar güzeldi.Gecikme için de yağmurlu günlerde zaten acele etmesin kurye arkadaşlar.İkram için de teşekkür ederim. Eşim tost mu sipariş ettin dedi ama yiyince çok beğendi.Sıcak geldi. Teşekkürler
...k04.12.2025elinize emeğinize sağlık gerçekten ilginiz alakanız için teşekkür ederim Allah hayırlı işler nasip etsin
...t03.12.2025lezzetli
...n03.12.2025İlk defa yorum yapıyorum gerçekten çok güzel bayıldım harika
...ş01.12.2025Gerçekten lezzetli elinize sağlık
...K26.11.2025içi dolu dolu sıcacıktı, elinize sağlık. ikramlarınız için çok teşekkür ederim
Monday00:0003:30
Monday,Friday,Saturday08:4523:59
Tuesday00:0004:30
Tuesday09:0023:59
Wednesday00:0005:30
Wednesday08:4523:45
Thursday00:0006:30
Thursday07:0023:59
Friday,Saturday00:0006:45
Sunday00:0004:00
Sunday13:0023:59