- Pizza
- Restaurant Delivery
By Korteyyo Pizza & Burger
By Korteyyo Pizza & Burger Ratings & Reviews
...ğ
2 weeks ago
Malzemesi bol müthiş lezzetli bir pizzaydı hemde sıcak geldi ayrıca hediyeler için de çok teşekkür ederiz ellerinize sağlık
- Patates Kızartması75 TL
...a
2 weeks ago
ilk defa sipariş verdim gerçekten çok iyiydi bol malzemeli lezzetli ve sıcak geldi emeğinize sağlık.teşekkür ederim
- Super Mix Pizza (Büyük Boy)350 TL
...ç
1 month ago
oldukça başarılı
- Super Mix Pizza (Büyük Boy)350 TL
- Patates Kızartması75 TL
...r
3 months ago
Eskişehirde sipariş verdiğim en iyi pizza.
- By Korteyyo Deluxe Pizza (Orta Boy)400 TL
...n
4 months ago
Hem hızlı geldi hem çok lezzetliydi . Daha yüksek puanının olmamasını keşfedilmemiş olmasına yoruyorum .
...r
5 months ago
pizza çok güzel kurye 0
- Doyuran Menü595 TL
...n
7 months ago
Harika hizmet, lezzetli yemekler ve hızlı teslimat. Çok teşekkür ederim! Eskişehir’in en iyi pizzaları, hamburgerler de mükemmeldi.
- Patates Kızartması75 TL
- Not availableİkili Burger Fırsat Menüsü
- 3'lü Pizza (Büyük Boy)799 TL
...t
7 months ago
Hamuru çok lezzetli, çok beğendim. Malzemesi de güzel. Elinize sağlık.
- Kavurmalım Pizza (Büyük Boy)400 TL
...z
8 months ago
Efsane lezzet mükemmel hızlı geldi ve sıcacıktı
- By Korteyyo Deluxe Pizza (Orta Boy)400 TL
...ş
10 months ago
inanılmaz iyiydi ellerinize sağlık
- Öğrenci Menü 2475 TL
...ı
7 months ago
Pizzası sıcak geldi tadı dominos pizzadan kat kat güzel
- Super Mix Pizza (Büyük Boy)350 TL
...ç
9 months ago
hamuru kalın geldi bize ve malzemelerde biraz dengesiz dağılmıştı ama tadı güzel ve lezzetliydi. Hızlı geldi
- 3'lü Pizza (Büyük Boy)799 TL
...a
5 months ago
Paketleme çok kötüydü. Poşete bile koyulmamış, pizza kutusu ağzı açık halde teslim edildi. Bir daha buradan herhangi birşey almam.
...u
5 months ago
ıspanaklı pizza menü aldım. pizza yanıktı, yanındaki eşlikçileri yanıktı. tamamiyle fiyasko bir siparişti.
...l
4 months ago
Pizza + patates + içecek siparişimde bilin bakalım ne eksik geldi? Pizza. Ana yemeği nasıl unuttunuz acaba?
...ç
7 months ago
Neyini beğenip bu kadar puan verdiler bilmiyorum ama gerçekten 2 orta boydan 2 kişi maks 2 şer dilim yemişizdir. Hiç beğendim.
