- Dessert
- Express Delivery
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Ratings & Reviews
...n
3 months ago
Her zamanki gibi muhteşem. Vazgeçilmez tad
- Waffle480 TL
...n
3 months ago
Taze sıcak ve hızlı geldi çok beğendim
- Mini Massachusetts580 TL
...n
3 months ago
Çok taze sıcak ve hızlı geldi
- All In One 1/21.300 TL
...n
3 months ago
Bayıldık her zaman ki gibi harikaydı bol çikolatalı 👌👌😊😊
- Pancake Mix480 TL
...k
3 months ago
fazla iyi
- Crepe Wrap480 TL
- Meyveli Soda (20 cl.)80 TL
...a
4 months ago
Misafirlerimle yedik çok beğendik teşekkür ederiz 🥰🥰
...a
4 months ago
Mükemmel 🤩
...a
4 months ago
Çok lezzetli 💯💯
...a
4 months ago
Çok nefisti🥰
...N
4 months ago
on numara tavsiye ederim
...N
4 months ago
on numara tavsiye ederim
...N
4 months ago
herşey güzeldi elinize sağlık
...ı
4 months ago
Keşke azıcık ucuz olsa…
...a
4 months ago
Boston diyorum başka birşey demiyorum
...z
5 months ago
MUTTHISSA KESINLIKLE ALMANIZ LAZIM EĞER TATLI İHTİYACINIZ VARSA KESİNLİKLE ALIN VE 1 KASIK YEDİKTEN SONRA BÜTÜN TATLI İHTİYACINIZ GİDİYOR
- Mini Spoonful580 TL
...R
6 months ago
Tek kelimeyle muhteşem hem malzemesi hem sıcacık gelmesi hemde lezzeti harika
- Waffle480 TL
...a
6 months ago
Çok güzeldi elinize sağlık
- Mini Spoonful580 TL
...m
6 months ago
bostonn favorim mükemmel
- Spoonful Chocolate1.100 TL
...n
6 months ago
tek kelimeyle mükemmel
- All In One 1/21.300 TL
...u
6 months ago
Tatlıları efsane
...z
6 months ago
Harikaydı.
- Mini Spoonful580 TL
...a
6 months ago
Cook lezzetli 🤤
- Pancake Mix480 TL
...n
6 months ago
süper tek kelimeyle mükemmel kalite elerinize sağlık
...m
6 months ago
elinize sağlık
- Mini Spoonful580 TL
...m
6 months ago
harika çikolatası bol
- Mini Spoonful580 TL
...l
6 months ago
Notuma dikkat ettiğiniz için teşekkür ederiz
...ş
7 months ago
cok lezzetli ve kurye cok hızlı geldi sıcacık cok guzel hizmeten çok memnunum
- Quincy420 TL
...n
7 months ago
muhteşem çok tatlı ve düzenli geldi
- All In One 1/21.300 TL
...n
7 months ago
hayatımda gördüğüm en ilgili ve lezzetli tatlılar yapan kafe idi çok çok çok memnun kaldım şu kötü yorum yapanların aklında şaşıyorum bu kadar lezzetlerden mahrum kalıyorlar kesinlikle tavsiye ederim
- Poşet1 TL
...k
7 months ago
Urun cesitleri cok. Fazla suana kadar 4.5 cesit yedim hespi cok guzel tam ayarinda yapiyorlar insani baymiyor tavsiye ederim ogrenci arkadaslara guzel mekan
- Poşet1 TL

