rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Salata
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Urla Balıkçısı

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Lezzet Arası Mutfak (Restoran, CarrefourSA mağazasının alt katında) Akat Mah. Uğur Mumcu Cad. Mehtap Sok, MKM Kültür Merkezi No:1, (-1.) Kat, PK:34335 Beşiktaş/İS
...r17.06.2026Teşekkürler
...t06.06.2026Siz notları okuyan, eşsiz lezzete sahip bir işletmesiniz. Düşünmeden sipariş verin
...i06.06.2026Severek yiyoruz elinize sağlık💜
...n17.05.2026Çok severek yediğim bir yer sadece soğan biraz değişmiş eskiden daha güzeldi
...Z07.05.2026BÖYLE DEVAM :) ÇOK İYİSİNİZ
...z02.05.2026süper ötesi
...i25.04.2026Levrek çok lezzetliydi teşekkür ederim💕
...r24.04.2026İkramda bulundum,mahcup olmadım. Teşekkürler
...Z22.04.2026ÇOK İYİ UMARIM HER SİPARİŞİMDE MEMNUN KALIRIM
...a18.04.2026Son zamanlarda yediğim en iyi balıktı
...r14.04.2026Şu ana kadar paket serviste gelen en iyi balık siparişiydi.Keşke aynı balığın kılçıksız seçeneği de olsa ve iç kısmı da pişirilebilse.
...U13.04.2026Beklentimin çok üstünde
...i19.03.2026Beğendim elinize sağlıkk
...ş16.03.2026Her zamanki gibi yine cok iyiydi
...r12.03.2026Çok lezzetliydi, 1 saat içinde 2. Siparişimi verdim. Karadenizli olarak İstanbul’da balık yemiyordum, artık yiyebilirim :)
...n05.03.2026Levrek Dürüm çok lezzetliydi. Kurye çok kibardı.
...u16.02.2026Taze ve cok lezzetli geldi. Elinize sağlık.
...u15.02.2026Çok lezzetliydi
...ı13.02.2026Ellere sağlık. Çok lezzetliydi. Başarıların devamını diliyorum
...u12.02.2026Çok lezzetliydi. Keşke ekmeği de bir tık taze olsaydı. İkram da göndermişler. Çok teşekkür ediyorum
...k10.02.2026balık siparişimde her zaman tek tercihim, o kadar özenli ve güzel ki… İkramınız için de ayrıca teşekkürlerr
...z29.12.2025Her şey çok güzel ama ekmek hep bayat oluyor, yan bir şikayet ama söylemiş olayım. Ellerinize sağlık teşekkürler
...n27.12.2025lezzetli ve özenli paketleme ile Zamanında teslimat süresi harika Tavsiye ederim ben çok beğendim Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.
...z23.12.2025Izgara levrek çok güzel pişmişti hiç çiğ kalmamıştı ve kurumamıştı. Garnitürler de iyi oluyor yanında. Arada sipariş veriyorum beni hiç üzmedi buranın levreği. Fiyat da makul diğer yerlere göre.
...i13.12.2025servisi ve yan ürün kalitesi iyidi
...l11.12.2025herşey çok güzeldi teşekkürler
...n10.12.2025Hersey cok güzel, cok titizlikle hazırlanmış. İkramlarınız için de çok tesekkürler. Bol kazançlar :)
...u10.12.2025Gelen kurye için atıyorum 5 puanı. Çok kibar biriydi. Özlemişiz nezaketi. Balıkta gayet güzeldi.
...n09.12.2025Bayıldık mükemmeldi her şey ayrı ayrı çok lezzetliydi her hafta sipariş vereceğim bi yer oldu kesinlikle
...n09.12.2025Puan kırmak istemedim ancak çipura fazla pişmiş dış kısmı yanmış içi ise kurumuştu. Bazen daha iyi gönderiyorsunuz. Bugün olmadı. Notlar okunmuş teşekkürler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1521:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: carrefoursa@carrefoursa.hs03.kep.tr

MERSIS No: 0203001707102126