- International
- Express Delivery
Cadı'nın Evi
Cadı'nın Evi Ratings & Reviews
...z
3 days ago
Hem çok lezzetli olduğu için hem de çok hızlı geldiği için beş yıldııızz
- Mahbube415 TL
...n
2 months ago
Çok güzeldi tatlılarını beğeniyorum kavanozda gelmesi paketlenmesi çok iyiydi 🫰🏼
...n
3 months ago
kurye çok saygılı, tatlı gayet tatlıydı. hızlı geldi severek yedim
- Afife415 TL
...l
3 months ago
fiyat yüksek olsa da lezzet ve tazeliği için değiyor
- Memnune415 TL
- Afafet385 TL
...k
4 months ago
Aynı dükkanda yediğimiz gibi çok güzeldi ve kurye çok hızlı gelip iyiydi çok memnun kaldım
- Mahbube415 TL
- Cam Şişe Su (50 cl.)75 TL
...n
5 months ago
Her seferinde canım tatlı istediğin de buradan sipariş veriyorum. Çok güzel tatlıları çok seviyorum. Çikolatayı bol koyar mısınız demiştim koymuşsunuzzzzz çoook teşekkür ederimm🥹❤️
- Cadı'nın Kruvasanı430 TL
...k
5 months ago
Tatlıları çok lezzetliydii bayılarak yedik kavanozda getirilmesi ayrı güzeldi 🥰
- Mahbube415 TL
- Meşhure385 TL
...i
7 months ago
Lezzet ve hızlı teslimat çok güzeldi ama paketleme için aynısını diyemiyorum plastik tabak ya da ambalajlar da servis yapılabilir dağılmaması için 🦋
...r
7 months ago
Meyveyi bol koymalarını istemiştim. Teşekkür ederim notumu dikkate almışsınız ama keşke kuryeyle tatlı sağlam gelmiş olsaydı. Kutunun içinde yan dönmüş ve parçalanmış dağılmış halde geldi tatlı.
- Dildade495 TL
...i
7 months ago
Çok özenle hazırlanmış bir paketleme ile geldi mükemmel 🤩
- Cevriye415 TL
...a
7 months ago
servis, lezzet, hız her şey çok güzeldi. Nota dikkat ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum ❤️
- Cadı'nın Kruvasanı430 TL
...u
2 months ago
Tropicool bowl da yaban mersini,ceviz,mango eksikti
- Merry Bowl395 TL
...r
1 month ago
ürün çok ağır aşırı bir karamelli insanı boğuyor
...ü
2 months ago
parçalanmış geldi
...n
1 week ago
Tatlinin tüm cikolatasi kavanozun kapagina yapismis bütün sekli bozulmus kavanozu biraz yüksek mi yapsaydiniz ya da bunu agzina kadar yapmasamiydiniz
...a
3 weeks ago
çikolatası donmuştu kremayı da pek beğenmedim
...n
6 months ago
Duruşehir şubesinden gönderildi. Atakumda yediğimiz kadar taze değildi. Fiyatını haketmedi hiç.
- Mahbube415 TL
...l
8 months ago
tatları gerçekten harika ama paket siparişte porsiyonlar daha küçük oluyor
...l
1 month ago
Tadı çok güzeldi fakat ben taze yapılır diye düşündüm hani çikolata donmuştu ama güzeldi ve porsiyon azdı
- Afife415 TL
...n
3 weeks ago
Ya dükkanda ne güzel yapıyorsunuz eve servisler hep çürümüş çilek sulanmış muz bilmem ne çikolata azıcık ne bu ya
...ş
3 weeks ago
Cadının waffle söyledik ama hamuru ekşiydi ayrıca üstünde meyveside bir çileği 4 parçaya ayırıp koymuşlar
...n
1 month ago
pandispanya ve krema çok fazlaydı çikolatası çok azdı beğenmedim
...r
2 months ago
Hayatımda yediğim en kötü tatlıydı emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler
...ç
2 months ago
Letafet sipariş verdim fakat gelen sipariş görseldekiyle alakası yok.şikayet etmeme rağmen görsellerin işyerindeki görseller olduğu söylendi.tatalı kavanozun içine boca edilip gönderilmiş
...m
3 months ago
sipariş bana değil başkasına teslim edildi aranmadım da tatlımı kapı kapı aradım.
- Benna385 TL
...a
4 months ago
Zamanında geldi. Boyutu normal cafedekinden daha küçük. Kaşık vs istememe rağmen koymamışlar.
...u
3 months ago
Rezalet ötesi yazıklar olsun sakın buradan sipariş vermeyin
...n
4 months ago
Çikolataları donuk geldi, kekleri de bayattı.
...k
5 months ago
Söylediğimiz tatlıları karton kutuya koyup göndermişler,özensiz paketleme.
- Katre385 TL
- Badiye385 TL
...ü
6 months ago
bune yarısı yok tatlının arta kalan malzemelerle yapılmış gibi

